• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bewering op FB:Een DAP is zonde van je geld. Eens of oneens?

Staat een mooie op het forum te koop van @Bikkel, is een V2, prima ding lijkt me!
Veel pad's ook
https://forum.Carclean.com/threads/dap-900-v2.17364/
Als ik er nog geen had dan zou ik zeker ff een dealtje maken met deze heer.
 
Zekers een mooie en ook een mooie prijs.
Maar mijn vrouw zegt; je hebt de auto toch al mooi gepoetst, ik zeg ,ik zie swirls en krasjes.en wat zijn swirls nou weer haha.
Ik zal ff kijken wat ik doe,bedankt voor de tip


Verstuurd vanaf mijn SM-G318H met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Altos
dap-png.85099.png

Lachen dat soort opmerkingen. Ik heb het zelf gehad dat ik als demo voor een autoforum een auto met behoorlijk bekraste motorkap had uitgezocht. Één van de aanwezigen (ervaren detailer) wist vooraf te vertellen dat het zonde van de tijd en de moeite was. Aan het eind van de demo stonden ze met 3-4 man te zoeken of ze de krassen nog terug konden vinden. :cool:
 
zolang ik dit effect kan behalen met mijn dap kan ik het alleen maar een prima machine vinden.:)
ik heb al vele auto's gezien die met een Rotary zijn verkloot door verkeerd gebruik.
 

Bijlagen

  • IMGP1172 (2).JPG
    IMGP1172 (2).JPG
    385,7 KB · Weergaven: 178
  • IMGP1174 (2).JPG
    IMGP1174 (2).JPG
    332,2 KB · Weergaven: 201
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Dit was een leuk topic om te lezen.

Ben blij dat ik goed geïnformeerd ben op dit forum waar kundige mensen zitten.
Anders had ik als beginner nu misschien met een dure rotary gezeten en een Mini vol hologrammen...
 
Laatst bewerkt:
gisteren bezocht ik ee carrosserie bedrijf van kennissen. Vader zoon en 6 man personeel. Daar gebruikte ze festool voor de autos te schuren samen met machines op perslucht in alle maten. Voor het polieren gebruikte ze rupes bigfoot! Zelfs daar waren ze de hologrammen moe! Geen rotary meer te bespeuren. Zegt genoeg vind ik!