Vandaag een dagje vrij genomen en aan het polijsten geslagen.
Dat de lak van deze Healey dof was, is algemeen bekend.
Met de zomer in aantocht moet het Groene Varken er toch wat beter uit gaan zien.
Ook aan de linker deur dus maar de grepen en het binnenpaneel eraf gehaald.
Op de motorkap zat de grootste ellende, eerder geprobeerd maar onvoldoende resultaat behaald.
Nu wat strategischer aangepakt, auto wat schuin gezet kon ik er mooi omheen lopen.
Heavy Green met Poorboys SYN op de Pro 900 was net te zwak, toch de Inizo gepakt.
Rustig de snelheid opgebouwd en afgebouwd en nog een keer en herhaald en ... de tel kwijt
In ieder geval doorgegaan totdat ik het genoeg vond, niet alles weg, maar het is ook een oudje
Vegen zijn restjes residue ...
Tussendoor de al vaker gebruikte pad (dun) vervangen door een nieuwe.
Afgebouwd met Oranje en Mezzo op de PRO900 en Wit met Mezzo op PRO900
Daarna Zwart met Finale eerst op de PRO daarna op de DAP900
En aan het eind van de middag ff naar buiten om te wassen.
Alleen de kont moet nu nog, maar daarvoor moet het kofferrek er vanaf anders kan ik er niet bij.
Straks maar weer eens onderdelen bestellen.
Hans
Dat de lak van deze Healey dof was, is algemeen bekend.
Met de zomer in aantocht moet het Groene Varken er toch wat beter uit gaan zien.
Ook aan de linker deur dus maar de grepen en het binnenpaneel eraf gehaald.
Op de motorkap zat de grootste ellende, eerder geprobeerd maar onvoldoende resultaat behaald.
Nu wat strategischer aangepakt, auto wat schuin gezet kon ik er mooi omheen lopen.
Heavy Green met Poorboys SYN op de Pro 900 was net te zwak, toch de Inizo gepakt.
Rustig de snelheid opgebouwd en afgebouwd en nog een keer en herhaald en ... de tel kwijt
In ieder geval doorgegaan totdat ik het genoeg vond, niet alles weg, maar het is ook een oudje
Vegen zijn restjes residue ...
Tussendoor de al vaker gebruikte pad (dun) vervangen door een nieuwe.
Afgebouwd met Oranje en Mezzo op de PRO900 en Wit met Mezzo op PRO900
Daarna Zwart met Finale eerst op de PRO daarna op de DAP900
En aan het eind van de middag ff naar buiten om te wassen.
Alleen de kont moet nu nog, maar daarvoor moet het kofferrek er vanaf anders kan ik er niet bij.
Straks maar weer eens onderdelen bestellen.
Hans