• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort: Ford Focus RS500

Het schijnt inderdaad matzwarte folie te zijn van 3M
n.a.v. dit topic nog even wat filmpjes gekeken net, mijn God wat een vette bak!

Over het algemeen hou ik ook niet van deze kleur. Je ziet het vaak op pick-up's, maar juist op deze auto vind ik het schitterend. Door de matte glans lijkt ie nog agressiever te zijn.:|~*

Ze stonden een paar maanden terug al bij fordvoor de deur. Maat van me werkt daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van mij hoeft dit ook niet. De kleur vind ik lelijk, de bumperkit is niet mijn smaak... voor dat geld kan ik me wel wat leukers vinden.

Tis een brute wagen maar je moet op de mat zwarte wrap de juiste producten gebruiken. Het is nog al gevoelig aan producten met olieën in, ikzelf ga er de opaque set van swissvax voor bestellen want een goede vriend van me heeft er ook eentje in zijn bezit.

Was gister echt een gelukkig mens.

Sta bij CC voor de deur te wachten, niemand doet open. Komt er een auto met een bruut geluid de hoek om, ik denk nog. Ook lekker, Tim is gewoon buitenspelen en laat mij in de regen wachten.

Net toen de RS500 stopte stond ook Dennis voor de deur.

Wat een bak, wat een interieur, wat een diffusor, wat een spoiler, en vooral, wat een mooie standaart antenne (lijkt wel een RC-auto) :lol

Tim heeft er wel wat werk aan, ook al zal de auto nooit gaan glimmen......

Good Luck....

Gr. Lucky Guy

Ik zag toevallig net op de weg naar werk een "gewone" RS rijden. Moet zeggen dat die een stuk beschaafder (mooier) is. Maar goed, wil je ECHT opvallen\ over the top gaan dan kies je natuurlijk voor de RS Clubsport. Daarbij valt de RS500 in het niets :). Jammer alleen van dat Ford logo :(

Ik vind de auto erg geslaagd, hij is zeker compromisloos en daarom zal niet iedereen hem mooi vinden. Ik vind hem zeker mooi en ook die matte uitstraling vind ik wel wat hebben.

Toch een bruut ding hoor...:-)^

Laatst met Snitser nog wat geprobeerd op matte delen (gelakt)
Met Fuzion werd het iets donkerder en kreeg een tikje meer glans (niet hinderlijk vond ik).
Ook Poorboys EX-P gebruikt, en dat werd mooi glad, en iets minder glimmend dan de Fuzion.