• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort: Ford Focus RS500

Nou als ik die nieuwe foto zo zie kan hij inderdaad wel een poetsbeurt gebruiken.
Dat ding glimt voor geen meter joh! :lol

Wat een mega vette bak, zou er zelf ook wel z'n 1 willen.
Alleen zou ik dan een haat liefde verhouding met die wagen hebben.
Liefde: geweldig om dat gaspedaal in te trappen en weg te stuiven.
Haat: Door dat zelfde gaspedaal een seizoenskaart bij het CJIB denk ik zo.

nee geen 4x4 enkel front wheels, en ford is erin geslaagd dit echt op punt te stellen dat de 350pk ook daadwerkelijk bruikbaar zijn en niet enkel voor massale weelslip en onderstuur zorgen, is echt een speciale wagen door zen motor, ophanging en vooral aandrijving

Bij topgear of 5th gear, 1 van de 2, hadden er toch wel problemen met het sturen en de aandrijfkrachten in de voorwielen.
Vonden het toch niet echt prettig rijden bij het snellere bochten werk en flink het gas erop, en dat was met een normale RS.
Eigelijk is dat ook niet zo gek, zoveel vermogen en dat proberen over te brengen door een paar cm2 rubber en dan er nog mee sturen ook. Natuurkundige wetten gelden ook hier....................
Quattro ala Audi of een Haldex systeem (S3, TT) is dan toch wel aan te bevelen, of achterwielaandrijving voor wat meer spielerei.

Erg dikke bak!
Op de Ring is het de nieuwe M3....je ziet de gewoone RS ontzettend veel daar. De beste FWD op dit moment!

Tim,

Wil je Etienne eens vragen of die ook eens een lichtje en 2 knipperlichtjes kan kopen op die Focus???

El Cheapo bak zo hoor :-" :-" :-"
Zonder lichten en knipperlichten........

(reed vanmiddag achter me, geen licht, geen knipperlicht. Vergeten opties?)

2010-09-11115615.webp

Hij ging heeeeel hard over de Nurburgring..

Wat een gruwelijke auto