• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort: Ford Focus RS500

Lunch pauze co?;)

Maar hier even een linkje naar het DW forum. Wordt ook een matzwarte auto behandeld met de swissvax set.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=179025
 
Het is inderdaad folie. De auto zou gewoon glanzend zwart gespoten zijn en is daarna gewrapt in een matzwarte 3M folie.
 
Beetje jammer dat ze dit model hebben afgekeken van mijn auto...

3806938715_1790190608_z.jpg


Groeten,

Robert
 
Dat is een leuk project8-o

Enige jammere van deze matte folie is dat hij na verloop van tijd of vervangen, of definitief verwijderd moeten worden:(

Deze Focus RS uit de beginpost schijnt een full-option te zijn van idd rond de 65k.;)
 
Hoezo jammer? Het is toch gewoon een Ford Focus? Hebben gewoon de grote lijnen van een Focus gebruikt maar dan met een veel dikkere motor en een veel agressievere uitstraling
 
Was een geintje......denk ik

Overigens, zit er zoveel kleurverschil in de bumper en de spatborden?
 
@LB: je zou het aanvankelijk zeggen ja, maar als je dan kijkt hoe de kleur weer verloopt naar bijrdijdersdeur en wielkast dan ineens niet meer .
Denk dat puur gezichtsbedrog is ontstaan door lichtinval
 
Heb niks met ford maar dit ziet er wel snel en bruut uit wel jammer dat hij mat is ik heb toch de voorkeur voor blinqie;) mocht het gaan om de power denk ik dat je voor dat geld wel wat snellers kan krijgen misschien niet nieuw maar toch wel sneller en voor degenen die zakgeld over houden is het een leuk boodschappen autotjex-]
 
@mk-us: ben er niet helemaal van overtuigd. Het verschil in kleur wordt strak gescheiden door de naad van de bumper, dat ik vrees dat het toch een kleursverschil is. Komt wel vaker voor bij het verschil in plaatwerk en het kunststof van de bumper. Aan de andere kant, een dergelijk kleursverschil zal Ome Robert niet accepteren en een respray van Ford eisen. Lijkt me zo.
 
Bijna alle Fordjes hebben zo'n last van kleurverschillen tussen bumper en plaatwerk. Was me ook al opgevallen in een paar show-off's van Rodders.:weetniet
 
Ome Robert, kom er maar in

Voor de azijnplassers onder ons.. Het was inderdaad een geintje. Kleurverschil is wel aan de orde, maar minder erg dan op de foto.

Tim, geef gerust van te voren! een seintje als de auto binnen komt. Dan wil ik wel even gaan kijken.

Groeten,

Robert
 
McShine zei:
Bijna alle Fordjes hebben zo'n last van kleurverschillen tussen bumper en plaatwerk. Was me ook al opgevallen in een paar show-off's van Rodders.:weetniet
Inderdaad, het is verschrikkelijk bij Ford, ze krijgen het maar niet klaar om een bumper de zelfde kleur te spuiten als een motorkap... Verschrikkelijk }:)w , op bepaalde kleuren is het heel erg, bijvoorbeeld het vision blue of het groen van de focus RS.
 
Bij Ford zijn ze ook erg goed in het inbouwen van roest. Het werkt als een soort tijdschakelaar die ingesteld staat precies na 6 jaar na het aflopen van de garantie. Coulance, daar hebben ze niet van gehoord. Was laatst bij mijn Ford dealer voor een nieuwe Focus en daar vertelde ze mooi dat ik niet veel voor mijn oude Ford terugkrijg door de roest rond de tankdop. Jammer, dit gaat ze na drie nieuwe Fords een trouwe klant kosten
 
Normaal heb je op een ford 12jaar garantie tegen roest, tenminste als je ieder jaar een roestcontrole hebt laten uitvoeren bij een ford garage. Zo is er bij mij zus haar focus die elf jaar is, vorige maand nog twee deuren vervangen, dit omdat de lasnaad was gaan roesten. Maar inderdaad ze verliezen er zeker en vast klanten door.