• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort: Monello Spruzzo Dettagliante Liscio e Serico

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Monello komt binnenkort (einde lente) met een multifunctionele spray, de Spruzzo Dettagliante Liscio e Serico. Met een hoog lubricerend vermogen (geschikt voor kleien), veilig voor waxen en sealant en geschikt als milde interieur- en glasonderhoudsreiniger. Anti-statisch en zuinig in gebruik.

We zijn alleen nog even bezig om de naam goed op het etiket te krijgen. ;)

Binnenkort meer informatie.

Spray & Wipe onder de Monello vlag dus?

Wat zijn jullie nog van plan uit te brengen? Ben wel tevreden over jullie merk tot nu toe maar de lijn is mij niet duidelijk. Polijstmiddel, pads en DAP's ok. Maar dan al dadelijk een high end wax? Waarom niet wat meer basic producten (qua prijs)? Een shampoo, wasgerei, doeken, emmers, klei (weet dat jullie dat geprobeerd hebben ooit),...

Mooi ben benieuwd naar de nieuwe detailspray.
In welke verpakkingen zal dit te verkrijgen zijn (500ml/1L/5L/...)

Ik zou het ook inderdaad leuk vinden, bijv een shampoo, een glaze...etc...:cool

Het zou een mooie verzameling kunnen zijn.:ja

Voorlopig zal het alleen in 500ml verpakkingen te krijgen zijn.

@Wim de basic producten komen uiteraard ook. De High End wax wordt ontwikkelt uit liefde voor ons vak, gewoon omdat we het erg leuk vinden om te doen.

Deze detailer zal in het basisassortiment komen, simpel maar doeltreffend. De spray wordt overigens wel op maat voor ons gemaakt.

Als ik het lees is het eigenlijk vergelijkbaar met S&W toch? Wat ik hoofdzakelijk gebruik om mijn pads te primen en af te nemen bij polijsten.

Zelfde fles als spruzzo ongeveer? Vind die wel handig.

PS: de wax krijgen jullie me waarschijnlijk toch wel verkocht als de duurzaamheid ok is (>4mnd) :-"

Spruzzo is weer compleet anders, dat is een ontvettende inspectiespray. De detailer van Monello is uiteraard een.... juist detailer.... En hoort dus in het rijtje thuis van Poorboy's Spray & Wipe, Swissvax Quick Finish, Meguiar's Quik Detailer etc. etc. (anders zou het geen detailer zijn). :no Wat moet je er dan van verwachten? Dat het zijn werk als detailer goed doet! We zijn bezig om alle positieve zaken van verschillende sprays te combineren in 1 spray.

De fles wordt anders dan de Spruzzo, we hebben gekozen voor een slanke fles, omdat deze fles makkelijker in detailingbags geplaatst kan worden.

De duurzaamheid van de wax zal hoger moeten liggen dan 4 maanden, maar de eerste officiële tests moeten nog gedaan worden, dus time will tell.

Ben benieuwd. Ook naar eventueel andere producten. Vooral daarnaar eigenlijk.

Dromen van Wolfgang auto-bathe onder Monello label of jullie eigen Delirium.

Is de naam een werktitel trouwens? Want anders moet wel kleine druk worden op het etiket. Plus spruzzo, mezzo,... Kan ik uitspreken maar dit niet hoor.

BMWim zei:
Is de naam een werktitel trouwens? Want anders moet wel kleine druk worden op het etiket. Plus spruzzo, mezzo,... Kan ik uitspreken maar dit niet hoor.

De naam (de rest dus niet) is een grapje. :)_[]

We werken nog aan een korte, doeltreffende naam. 8-)

Ik zie een soort van Dodo-achtige verschijning: verder uitwerken van de lijn met een High-end en een instap vorm.
Tzt: Monello-doeken, Glas, Trims etcetc

Van mij mag ie CC !