• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black hole of White Diamond op groene Opel

Bart S

Detailing rookie
13 aug 2013
21
0
31
Hellowkes

Vraagje hier,
Ik ga dit weekend een Groene Opel Corsa onderhanden nemen. Nu ben ik me een beetje aan het afvragen welke Glaze... De Black Hole of de White Diamond (allebei natuurlijk van Poorboy's)

Alvast bedankt voor jullie advies!! :)

Groetjes,
Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou de white diamond pakken, dit omdat de groene kleur toch een beetje licht oogt. Maar de black hole zal ook zeker niet misstaan. Waarom pak je een glaze zo midden in de winter? lees veel verhalen dat de wax er minder goed op blijft hechten.

Als je beide hebt zou ik gewoon een proefstukje zetten en dan op basis van het resultaat de keuze maken.

Het probleem is eigenlijk,
Ik heb zaterdag-zondag een volledige exterieur-detail op het programma staan... Ook polieren dus.

Zou het onmogelijk zijn om hem nog te detailen ?

Want anders zal ik de desbetreffende eigenaar wel moeten melden dat het wegens de temperaturen niet mogelijk is .

Probleem solved :). Auto is geparkeerd in een parkeergarage.... :) Waar water inzit, elektriciteit... Warmtekanon gaat dus zijn werk hebben.

Perfect... :)