De grote hoeveelheid reacties doen me erg goed luitjes, ik krijg er mijn RNS niet mee terug maar het is een troost om te lezen dat er zoveel mensen met me meevoelen. Nogmaals dank.
Ik ben inderdaad nogal geschrokken van het schadebedrag, eigenlijk belachelijk dat de dief waarschijnlijk 100,= euro vangt voor dat ding, en het de verzekering een gigantisch veelvoud gaat kosten. Gezien het bedrag heeft de verzekering ervoor gekozen om toch maar even een expert te sturen. Ik hoop niet dat daar discussie uit gaat komen, er is in de prijsopgave voor de rechterstoel volledig nieuwe leer/alcantara stoelbekleding meegenomen; de stoel was 100% onbeschadigd voor de diefstal en nu zijn er leerbeschadigingen te zien. De dealer zegt dat de enige manier om dit in dezelfde staat te krijgen, vernieuwen is. Ik vind dat zelf ook wel omdat ik de auto natuurlijk terugverwacht in de staat waarin hij was. Weet iemand wat voor rechten ik in dit geval heb mocht de verzekering zeggen dat het met een colourlockbehandeling wel op te lossen is?
De veronderstelling dat een RNS 510 3.000 euro kost moet ik wel even tegenspreken. Ik zag hem in de folder staan voor 2.200,= nog genoeg geld maar toch 800,= euro minder.