• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Einde van de middag kreeg ik een telefoontje van de schadehersteller dat de Passat CC weer in volle glorie op me stond te wachten.
Direct na het werk ben ik de auto op gaan halen.
Zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal netjes uit. De nieuwe navigatie zit er netjes in en de beschadigingen zijn allemaal onzichtbaar hersteld.
De deur zou eerst gepolijst worden om de kleine krasjes te verwijderen, ik had echter met de schadehersteller afgesproken dat ik dat zelf zou doen. Daarop hebben ze toch maar besloten om de deur te spuiten. Ik moet nog even een inspectie doen met de Brinkmann maar bij een eerste inspectie was ik niet ontevreden, wel een lichte orange peel zichtbaar maar dat krijgen we er wel uit. Kenneth heeft met de lakdiktemeter zo'n 200 micron gemeten, ruimschoots meer dan de originele dikte.
Ik moet zeggen dat ik totnutoe aangenaam verrast ben door de kwaliteit van het geleverde werk.

Nu ga ik op zoek naar een goed alarm, ik weet het: als ze willen pakken ze het toch wel, maar ik moét nu wat doen voor mijn eigen gemoedsrust.
Mochten er forummers zijn die ervaring hebben met het later in laten bouwen van een alarm in een Volkswagen, dan houd ik me aanbevolen voor tips (bij voorkeur via PM)
 
Tja alarm is wel een goede optie, als is het maar voor het idee.

Er zijn wellicht mogelijkheden om het retrofit OEM in bouwen?

Grappig dat ze deur nu maar gespoten hebben omdat ze er niet aan mochten polijsten...
 
Goed om te lezen johan dat het zo op het eerste gezicht naar tevredenheid is opgelost.
Misschien eens informeren bij de verzekering wat voor soort alarm hun adviseren. Krijg je misschien nog wel premie korting.
 
Goed te lezen dat hij met zorg hersteld is Johan. Kun je weer een beetje blij worden van je auto.;)

Kenneth heeft met de lakdiktemeter zo'n 200 micron gemeten, ruimschoots meer dan de originele dikte.

Vergeet je niet nog even daar de originele lakdikte plus nieuwe grondverf en kleurlaag af te trekken?
Ik neem tenminste aan dan dat de deur niet tot de kale plaat is geschuurd.
 
Ook weer tevreden dus voor zover gelukkig, ellende allemaal..

Misschien HIER eens snuffelen, types staan onderling wel uitgelegd.

Certificaat erbij en geheel geintegreerd, bij mij zat er al een type in bij aankoop door de dealer ingebouwd maar wat je zegt, "slaapt" toch beter en bepaalde verzekeringen zijn wat coulanter.
 
Johan,

Goed om te horen dat alles weer hersteld is en dat je tevreden bent over het resultaat! We zien de show off wel verschijnen mbt de orange peel.

Waren je dashboard en andere kleinere schades binnen ook netjes gerepareerd?
 
Modjes: ik "misbruik" mijn eigen projectpagina maar even. Als dit niet gewenst is svp verplaatsen naar een betere plaats.

De liefhebber op dit forum die mijn oude "dikke deur" Bosch koelkast uit 1957 wil hebben mag hem komen halen.
Het is beslist geen nieuwe en er is wel wat werk aan als je hem als pronkstuk in je kamer zou willen zetten, maar als wax koelkast in de schuur of garage voldoet hij nog (dat heeft hij tenminste bij mij altijd gedaan)
Stuur me even een PM mocht je interesse hebben in deze gratis meenemert.

DSCF5947.JPG

DSCF5965.JPG
 
Ik zal morgen even de precieze afmetingen opnemen en in dit topic zetten.
Afhalen is in Etten-Leur.

Update: de afmetingen: Hoogte * breedte * diepte 105 * 55 * 59 centimeter.
 
BlackMassat en ik hadden gisteren wat te vieren. Nou vonden we zelf 22 jaar getrouwd niet zo heel bijzonder maar daar dachten de mannen Kenneth en Glenn duidelijk anders over.
Van Glenn kregen we twee kaartjes voor de nieuwe theatershow van Rowwen Heze en BPJ bedacht BlackMassat met een vijf stappenplan panelpotjes met "beautyspul", terwijl ik twee mooie Audi uitlaatsierstukjes voor de Passat CC kreeg.
Vanmorgen gemonteerd (tja Kenneth ik kon vanmorgen niet bij de CarPro D-Lux dus dat moet later maar een keer)

Nog geen plaatje van de PCC maar alvast een geleende afbeelding voor het idee:
post-26214-1219676258.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Jammer dat je zo goed de scheiding ziet zitten maar verder staat het van alle andere kanten erg mooi denk ik!
HEEL leuk kadootje!