• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Mocca-Anthrazit! Zeer mooi! En exclusief.
Had ik ook wel gewild voor m'n 2e Phaeton, maar de kleur is gewoon erg zeldzaam.
(Uni-zwart wat het uiteindelijk is geworden overigens ook)
Ben wel verwonderd dat je opziet tegen de import. Heb ik zelf gedaan. Fluitje van een cent ...
 
Mooi hoor! Ik heb een groot zwak voor de C C. Onlangs die van mijn ouders gedetailled (moet ik ooit nog een reportage van maken) en uiteraard in gereden.


H-e-e-e-r-l-i-j-k EN mooi :) Feli!
 
En speciaal omdat ik ze (ja de Passat CC is een meisje) maandag mag gaan halen nu met een lekker muziekje by SRV.
(She's my) Pride and Joy

 
Ah Steve Ray Vaughn, echt geweldige muziek :)^
De Passat CC vind ik ook echt een mooie dame.
 
Nou dat zal op het werk niet gaan. Maandagmiddag vrij gaat net, en vrijdag stond al Roostervrij.
Hopelijk kan ik donderdag erbij pakken. Dan alleen nog bij vriend Kees een vrij plekje in de garage bespreken om lekker te detailen.
 
Was vanwege de drukte even offline. Dit is het eerste bericht wat ik open na (tijdelijke) afwezigheid.

Beste Johan. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige wagen. Ik blijf dit topic volgen vriend en ben hartstikke blij voor je!
(Wat gaat zo een weekend langzaam voorbij zeg, terwijl het alle andere weekenden van het jaar juist rete snel voorbij gaat. Ik denk dat je bezig bent je spullen te sorteren en na te kijken, opdat je er lekker tegenaan kunt.

Mooi hoor!!
 
Ben net thuis (was om 16:00 uur vertrokken in Helmond maar dat is een lange weg joh van Helmond naar Etten-Leur:D )

Eerste indruk:
Lak is verbazend netjes, slechts een paar kleine dingen die wat aandacht behoeven. Interieur is gewoonweg in nieuwstaat, het lijkt wel of er nooit iemand in de auto heeft gezeten. De motorruimte is eigenlijk nog de leukste uitdaging om er wat netter uit te laten zien.
Ik heb woensdag en donderdag vrij genomen om lekker te prutsenaan de Passat CC.
Ze mag wel een goede beurt krijgen want er zit een huppeltje in het staitonair draaien. Met de nieuwste update van de software voor de BZB motor zou dat opgelost moeten zijn.

Met zo'n avontuur hou je altijd rekening met een tegenvallertje hier of daar maar ik moet zeggen dat deze struise Duitse meid mijn verwachtingen ver heeft overtroffen.
Als extraatje van de oude eigenaar een origineel VW fietsendrager erbij gekregen (nooit gebruikt!) en een keurige set originele VW wintervelgen in 17 inch.
Na het detailen op woensdag en donderdag kunnen jullie een uitgebreid verslag verwachten.