• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Eerlijk is eerlijk Kenneth, ik heb je ook enorm gemist. Alleen detailen is een stuk minder leuk, al is de locatie nog zo mooi.
 
Kijk dat bedoel ik, vrije dag en geen andere dingen te doen :-"
Leuk kenteken ook, best wel een afkorting bij te verzinnen
 
Prachtige wagen die een goede behandeling krijgt. De buitenkant ziet er al top uit:)^ Ben benieuwd naar een verslag van de aanpak van de motorruimte. Daar valt nog wel eer te behalen.

RedCat zei:
Leuk kenteken ook, best wel een afkorting bij te verzinnen
Nou dan ik de eerste maar: Zonder Begeleidend Schrijven
 
Tjemig de pemig Johan, ik krijg steeds meer en meer begrip waarom je 'm hebt geïmporteerd: wat een onwijs mooie auto zeg :heart_eyes:
Wat Patrick zegt ben ik helemaal mee eens, als ik het zo zie dan is de achterbank zeer zeker geen straf om op te zitten tijdens een rit, wow

Om ook maar duit in het zakje te doen met het kentekenverhaal: 04-ZonderBullShit-1, want zo is de familie Passat als ik het een beetje goed heb ingeschat.
 
Hebben we het nu over dezelfde familie BlackPassat? ]d~^

Affijn, Johan, ik kom nog wel een keer aanwaaien met een sampletje Super Degreaser, want dat kan natuurlijk niet zo met die motorruimte.
Heb je al op je donder gehad van BPJ?
 
Vandaag heeft de CeeCee een grote beurt gehad. De gebruikelijke filterwisselingen en verse olie natuurlijk, maar ook de bougies en remvloeistof vervangen. Daarnaast ook maar verse olie in de DSG-7bak laten doen. Volgens het boekje is dit niet noodzakelijk, maar omdat ik niet weet wat er in de eerste 56.000 km met de auto is gebeurd, heb ik hier een beter gevoel bij.
Er kwam minder dan 1,7 liter uit de bak, omdat er geen lekkages zijn moet er in de fabriek erg zuinig zijn gedaan met afvullen.
De software van het motormanagement en de DSG is gecheckt en die bleken van de meest recente versie te zijn. Goed om te weten.

Op de terugrit naar huis heb ik voor het eerst standje "S" uitgeprobeerd. Heerlijk, power zat voor een bedeesde ouwe man als ik.
 
Idd beter om geen risico te nemen en de sapjes e.d. weer netjes en nieuw er in te knallen.
Zoals je zelf ook al aangeeft, ook al klinkt het allemaal tiptop, je gevoel telt ook mee en die is nu weer van standje "S" naar standje "R"elax
 
Motorruim al schoongemaakt?:grinning:

Ziet er in het echie (zelfs in het donker) heeeel erg mooi uit:heart_eyes:
 
Zeker Hugo, ik kon haar toch niet wegbrengen met die vette tor in het vooronder? Omdat afgelopen zaterdag de motorrit die op de planning stond werd afgelast (stelletje mietjes) had ik tijd genoeg om de motorruimte aan te pakken.
 
Je wilt niet weten wat er achter blijft..Gewoon door flushen. Als je het goed wilt doen moet je hem laten lopen zodat die alle olie eruit perst, en dan aftoppen, weer laten leeg lopen zo krijg je de meeste zooi eruit. Net zoals bij motor olie blijft er ook vrij veel achter in het blok. Maar succes met de CC.