• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Ja, ik ben eens benieuwd wat ik terug krijg, heb wel een aantal auto's gezien, maar weinig tijd en mogelijkheden om 300km DE in een auto op te pikken waarvan je niet eens weet of het wat is of niet..

Ben ook benieuwd wat de kosten zullen zijn aangezien ik geen hele dure auto wil importeren...
 
Bij een goekopere auto gaan de kosten van het importeren natuurlijk onevenredig zwaar drukken op het totaalplaatje.
Grofweg is het pas aantrekkelijk vanaf 20.000 euro. Het was mij niet om het voordeel in geld te doen, maar een nette auto naar je zin met veel extra's vind je nou eenmaal makkelijker in Duitsland omdat de markt daar zoveel groter is.
 
Lijkt mij een prachtige kleur, en een zeer mooie uitvoering. Veel poets- en rijplezier gewenst, maar dat zal in deze bolide vast goedkomen!
 
BlackPassat zei:
@ Eelco, ja die knots gaat er zeker af zolang hij niet gebruikt wordt. Er zat een fietsendrager bij de auto vandaar dat de trekhaak gemonteerd zat. Ik hoop wel dat er vervolgens nog iets over dat gat gaat om de boel af te dekken.

Bij een aantal aftermarket trekhaakmerken word er idd een afdekplaatje meegeleverd, en kun je de stekkerdoos omhoog klappen (als deze in de weg zit), als hij bij de dealer is gemonteerd kun je dat ook verwachten.
 
Nette wagen! Enige wat nog ontbreekt in mijn ogen is OEM xenon..Veel veilige kilometers en geniet ervan!
 
Ik zie wel koplampsproeiers en lenzen dus je zou denken dat het erop zit. Zeker gezien de rest van de uitrusting.

Blackpassat, kom er maar in: zit het erop ?
 
Bi-Xenon heb ik ergens gelezen, maar dat lampengedoe is nooit zo mijn ding geweest. Wat is daar bijzonder aan? Hele dure lampkes zeker?

Edit: Volgens mij draaien er ook lampen mee als je de bocht neemt.
Zolang er maar niet onderaan van die lampjes zitten waarvan er maar één brandt als je de bocht omgaat; net of er iets kapot is.
 
Adaptieve bochtenverlichting. Dan draaien de lampen mee inderdaad. Prettige optie.

Bi-xenon houdt in dat je dimlicht en tevens grootlicht xenon is.

En die lampjes kosten inderdaad meer dan 4 nieuwe banden..........








Nee hoor, geintje. Dat valt wel mee. En ze gaan niet zo vaak stuk als gewone lampjes
 
net iets te snel gekeken. zie nu ook net de lenslampen. behalve dat xenon gewoon beter zicht heeft geeft het de auto ook een luxe uitstraling.
 
Mooie wagen heb je gekocht!

BlackPassat zei:
Zolang er maar niet onderaan van die lampjes zitten waarvan er maar één brandt als je de bocht omgaat; net of er iets kapot is.

+1 dat staat inderdaad heel onnozel :cool:
 
BlackPassat zei:
Volgens mij is het een af-fabriek gemonteerde trekhaak Eelco, ik verwacht dus eigenlijk wel dat het netjes is.

edit: ik geloof dat er ook lampen meedraaien.
Als ik maar niet heb dat er één zo'n lampje ergens onderaan brandt als je de bocht omgaat, dat vind ik net of er iets kapot is.
Koplampen draaien idd mee in de bochten.
Bochtverlichting zit er ook op, maar dit is uit te schakelen in het boord menu.
Vind die bi-xenon erg fijn van de ceecee, mee draaien van de lampen is in bochten van donkeren paden fijn.

Van dat bochtverlichting kom je nog wel van terug als je daar aan wen. Zo is het als je op een donker of slecht verlichte dam of weg rijd heb je weleens van die witte punt betonnen blokken in de bocht liggen waar je snel de boel op kapot rijd deze worden dan netjes verlicht.
 
Die bochtverlichting lijkt me wel handig, alvast een beetje om het hoekje kijken willen we allemaal wel, toch?
Die verlichting die ik bedoel is dat je op lage snelheid -tot 30 km/u geloof ik- één lamp hebt branden in de richting waarheen je stuurt. De functionaliteit hiervan ontgaat me.
 
Nou ik heb dat ook op mijn lease-Polo (bochtenverlichting) , en ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind. Maar het ziet inderdaad niet uit.
 
Je reguliere lampen blijven toch gewoon branden en gaat er gewoonweg 1 lampje extra branden ?
Of nu wel/niet uitziet, ik denk dat als je in de auto zit het wel een meerwaarde heeft en dat de mensen in de woonwijk er weinig op aan te merken zullen hebben ;)
 
BlackPassat zei:
Die bochtverlichting lijkt me wel handig, alvast een beetje om het hoekje kijken willen we allemaal wel, toch?
Die verlichting die ik bedoel is dat je op lage snelheid -tot 30 km/u geloof ik- één lamp hebt branden in de richting waarheen je stuurt. De functionaliteit hiervan ontgaat me.
Iid mk-us dat zijn gewoon de mistlamp die mee gaat branden aan een kant. Bij mij werkt dit al vanaf 50 km.

De functionaliteit vind ik dit:Zo is het als je op een donker of slecht verlichte dam of weg rijd heb je weleens van die witte punt betonnen blokken in de bocht liggen waar je snel de boel op kapot rijd deze worden dan netjes verlicht.
 
schippersss zei:
De functionaliteit vind ik dit:Zo is het als je op een donker of slecht verlichte dam of weg rijd heb je weleens van die witte punt betonnen blokken in de bocht liggen waar je snel de boel op kapot rijd deze worden dan netjes verlicht.

Maar daar is dan toch juist die adaptieve bochtenverlichting voor? Dat ene lampje draait niet mee en brandt recht vooruit.
 
BlackPassat zei:
Bij een goekopere auto gaan de kosten van het importeren natuurlijk onevenredig zwaar drukken op het totaalplaatje.
Grofweg is het pas aantrekkelijk vanaf 20.000 euro. Het was mij niet om het voordeel in geld te doen, maar een nette auto naar je zin met veel extra's vind je nou eenmaal makkelijker in Duitsland omdat de markt daar zoveel groter is.

Ondanks de import kosten is de auto voor ons nog steeds goedkoper als in NL, wordt dus nu ook voor ons geimporteerd, echter niet door het bedrijf in Helmond.
 
@MoccaPassat:Hoe dan ook, de verlichting is dus gewoon helemaal ruk .... snel weg doen dat ding richting Polen ]d~^