• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bladblazer voor verwijderen van water

martin07

Detailing rookie
14 aug 2024
10
15
Gisteren mijn vrouw opdracht gegeven om een bladblazer te bestellen. Een van de Lidl ding kost 25 euro zonder accu. Die heb ik genoeg. De reden is als ik bij de wasbox als laatste de auto afspoel ik met de bladblazer zoveel mogelijk water eraf wil blazen. Ook bij de deuren en spiegels en de rest van de auto. Gebruik thuis ook een bladblazer van SKIL bg56 op benzine voor de motor werkt goed alleen maakt hij veel lawaai. En om nu bij de wasbox de bg56 te gebruiken lijkt mij wat overdreven.
Zijn hier meer mensen die bij een wasbox gebruik maken van een bladblazer
 
Groot voorstander van een bladblazer om te drogen, thuis dan. Een accu Stihl (BGA57), omdat ik 'm ook voor de tuin gebruik.
Ik vind het perfect. Daarna nog even nalopen met een kleine droogdoek met PBW S&W. Minimaal contact houden gaat zo heel goed, mits de auto in iets van een wax/sealant/coating staat. Nu met een verse CanCoat EVO is het helemaal een feest.