• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blower om auto te drogen

Lekker bezig

Komt vast goed... :)

Zou ook top zijn als zo'n blower op 12V te gebruiken is bijvoorbeeld. Als je bij de wasbox staat
Al zal dat niet zo mogelijk zijn denk ik?
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Let even niet op en komen ze met nieuwe blower. :p Count me in....
Aanbieding evt. Met rolkarretje i.p.v. 25%?

@RoyR thuis een wasbox aanleggen. Of een aggregaat meenemen! Kun je meteen in wasbox polijsten. :joy::joy:
 
  • Leuk
Reactions: Newbee en RoyR
Mooi, schroefbare koppeling en kort buigbare slang

Geel is wel besmettelijk, geef mij maar zwart met een kleuraccent op de motor
Ik zie de Db meting meer als een indicatie, eigenlijk heb je voor zo'n meting demping op de wanden nodig
 
+1 voor @RoyR 's opmerking
Als het een beetje schappelijk blijft qua wattage kun je nog een DC to AC converter gebruiken.

Ben er alleen bang voor...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
En als je 12v aansluiting hebt kan je hem voor het interieur ook gebruiken. Ben benieuwd. Ben al even aan het kijken voor eentje.
 
Niet droogblazen maar gewoon het stof van de gelakte delen blazen. Geen krassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding hoor! Erg benieuwd.
Zal vast beginnen de schuur op te ruimen ;)

gewoon het stof van de gelakte delen blazen.

Gewoon de lak van de delen blazen :joy: Zo las ik het eerst...


Is de slang soms uittrekbaar en dus langer te maken?

Vind ik niet altijd even lekker werken, omdat ie niet meer strak "invouwt". Maar we zullen zien.


Ik ben eigenlijk wel stik nieuwsgierig geworden hoe hard die grote BigBoi blaast. Heeft iemand toevallig een grote in zijn/haar bezit?

Niemand een antwoord op de gestelde vraag??
 
  • Leuk
Reactions: RoyR