• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 1 reeks

luc

Detailing addict
6 mei 2010
492
62
50
Gisteren de beemer van een collega onder handen moeten nemen, was eerst gedaan door de zoon van de garagist waar ie hem heeft gekocht, samenvatting...schandalig dat men zoiets durft af te leveren en er ook nog geld voor vraagt.
Op de pics had mijn collega zijn wagen een maandje of 4 nadat ie gepolijst was, zie pics.
Ik ben dan eerst begonnen met wassen en kleien.
Dan verschillende delen van de wagen onder handen genomen met monello inizio in combinatie van een gele pad.
De rest van de wagen de monello mezzo met zowel gele als witte pad
Om daarna over te gaan op de monello finale met groene pad, nog even een behandeling van dodo juice met rode pad
En om af te werken natty's paste wax, de rode
en dan nu de pics
zo afgeleverd
jpg001.jpg

jpg005.jpg

jpg008f.jpg

jpg015.jpg

jpg012.jpg


het resultaat na een dagje zweten met 30 graden
jpg028.jpg

jpg029.jpg

jpg031.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
jpg040.jpg

jpg039.jpg

jpg037.jpg


Bij deze wil ik ook even de mensen van carclean bedanken voor de goede tips die ik heb gekregen tijdens de rotaryclinic enkele maanden geleden, dit heeft echt wel geholpen,

Thx, Luc
 
Niet te geloven dat er zulke dwazen rondlopen. Het uiteindelijke resultaat is erg mooi!
 
Amaai hier zijn geen woorden voor , dat is easy money . 8-())
Maar jouw werk mag er zijn , wat een verbetering . :)^
 
Wat zijn donkere kleuren toch dankbare detailkleuren he.

Ongeloofelijk hoe ze zo´n auto verkracht hebben door het poetswerk, gelukkig zijn er nog liefhebbers die het recht kunnen zetten
 
hij had hier inderdaad voor betaald, erg he.
En voor iemand die zelden lacht, had ie gisteren een brede lach op zijn gezicht, hij ging ook eens even met zijn garagist langs.
Heb er wel het nodige zweet voor gelaten in deze warmte maar ik was dolblij met het resultaat.

Grtzzz
 
Knap werk geleverd! :)^

Inderdaad jammer dat dit het resultaat was van de vorige poetsbeurt, nog meer jammer is dat dit meer regel dan uitzondering is....klanten merken het vaak niet eens op, in de schaduw is het niet te zien en als mensen het toch opmerken krijgen ze al te vaak te horen dat dit met een keertje wassen of eens"simoniseren" wel weggaat....
 
Weer zo'n dealer drama en weer een prachtig resultaat.

Carclean zou wel eens extra afzet kunnen creëren door dealers te voorzien van wat instructiemateriaal! :rules
 
Wat een smeerlapperij zeg! :eek:
Gelukkig is 't nog goed gekomen :)
Heb je alles met de rotary gedaan of ben je gefinisht met een excentrische machine ala DAP500/900?
 
thx voor de reacties
dit is volledig met de rotary gedaan, alleen de natty's paste wax is handmatig gedaan

grtzzz
 
tja, op den duur krijg je nog schrik van de "professionelen"....gelukkig bestaan er nog "amateurs"....prachtig resultaat :)^
 
Ziet er nice uit Luc. Heb met je gesproken op de clinic maar kan me niet meer herinneren of je nou een DAP had of niet? Hoe ging het finishen met rotary je af? Zelf heb ik er al mee gepolijst, maar ik finish met de DAP.
 
BMWim zei:
Ziet er nice uit Luc. Heb met je gesproken op de clinic maar kan me niet meer herinneren of je nou een DAP had of niet? Hoe ging het finishen met rotary je af? Zelf heb ik er al mee gepolijst, maar ik finish met de DAP.
ik heb een flex, het finishen ging heel vlotjes

grtzzz
 

Vergelijkbare onderwerpen