zo vandaag weer een bestelling gedaan. Ben erg tevreden over de doeken van Monello, een vriend van me heb ik ook enthousiast gemaakt met de doeken door de senza aqua te laten zien en gebruiken. In dat kader en onder het mom van nooit genoeg doeken vandaag de microfiber trio gekocht van Monello.
Daarnaast nog een aantal andere producten. BTBM van dodo om te proberen, dodo juice super natural micor prime, een droogdoek van dodo,
Trim restorer, disco duo applicators, refil ironX nou en nog wat dingen.. In korte tijd volledig bezeten door het virus dat autodetailen heet.. vandaag even opgeteld hoeveel geld er in zit :O maar goed hobby mag geld kosten zullen we maar denken.
Ook heb ik een 2e trolley gekocht voor de spullen en nu een aparte koffer voor doeken. Daarmee een en ander gelijk opgeruimd. Als de btbm bevalt bijvoorbeeld word de gold class shampoo gedegradeerd tot velgenshampoo. Met dat opruimen ook gelijk een probleempje, de dop van de col 845 zat niet goed dicht en dus ja hoor,, ik de schoenen en de betonnen vloer geheel onder de wax. daarom maar besloten om deze verder niet meer te gebruiken voor de auto en uitsluitend voor de velgen. Werkt echt supergoed. velgen zijn nu met de hd al bijna gelijk schoon. Voortaan alleen nog een sopje en een washandschoen. Ook het vegbed heb ik zojuist even gedaan en dat ziet er ook weer goed uit.
Binnenkort de auto voor het eerst zelf in de was zetten,, eerst met de microprime, dan sealant van pb en natty;s blue er overheen. dan moet hij volgens mij weer in goede staat zijn.
Overigens ik had nog een foto beloofd.. hier een opgenomen. en een foto van de verzameling tot nu toe.
Verzameling:
Auto