Het begon afgelopen zaterdag met even kijken naar een kras op de achterkant van de auto. Advies was duidelijk: Weghalen zonder wetsanden gaat het niet worden maar verbetering is zeker een optie. Uiteindelijk vanmorgen paraat (wederom op locatie ) voor wat kleine "spotrepairs" en verder de auto weer even mooi laten glanzen.
Vanmorgen stond de auto al lekker te genieten van de zon.
Auto even lekker gewassen en gekleid, viel nog erg mee qua vervuiling. Hierna de krasjes bekeken en aangepakt met de SSR serie op de DA. Gingen met 1 of 2 passes wel weg. De kras waar het allemaal om begon was wat hardnekkiger, zoals voorspeld was zonder hardnekkige middelen, enkel verbetering mogelijk. Uiteindelijk tevreden over het resultaat:
Kras voor:
Paint renovator met de hand om even het relief iets weg te halen, daarna 2 passes ssr 2.5 en 1 pass ssr 1:
Velgen voor:
En na:
Auto behandeld met SSR 1 witte LC
Autoglym SRP op Lichtgroene LC
Laagje gold class
Laagje M16
Wielen met SRP en banden met Extreme tire gel.
Trims met dressing.
Hoi he!
Vanmorgen stond de auto al lekker te genieten van de zon.
Auto even lekker gewassen en gekleid, viel nog erg mee qua vervuiling. Hierna de krasjes bekeken en aangepakt met de SSR serie op de DA. Gingen met 1 of 2 passes wel weg. De kras waar het allemaal om begon was wat hardnekkiger, zoals voorspeld was zonder hardnekkige middelen, enkel verbetering mogelijk. Uiteindelijk tevreden over het resultaat:
Kras voor:
Paint renovator met de hand om even het relief iets weg te halen, daarna 2 passes ssr 2.5 en 1 pass ssr 1:
Velgen voor:
En na:
Auto behandeld met SSR 1 witte LC
Autoglym SRP op Lichtgroene LC
Laagje gold class
Laagje M16
Wielen met SRP en banden met Extreme tire gel.
Trims met dressing.
Hoi he!