• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 3 Touring MY'01 All shiny again

stimpy68 zei:
Nope, we staan binnen, kijk maar achter de beemer, dan zie je een loods ;)

echt een heel mooi resultaat!

ik ben net blij dat ik de ssr's ken. als ik dat aan mijn buurman vertel duizelt het hem voor de ogen maar als ik dit zo lees snap ik mijn buurman wel :P

stimpy68 zei:
bmwtouring01.webp

Als je puntoren had gehad, zou je zo uit de Efteling ontsnapt kunnen zijn Adrie:lol

Zware nacht gehad van te voren?

Nee dat niet.... maar door die warme nachten slaap je niet echt lekker :-p En ik had nog geen koffie op 8o

Kijk, hier zijn er twee die met een rotary kunnen finishen ! :ja Dat hoop ik na 16 augustus ook te kunnen doen . Weer keurig gedaan heren ! Bekende loods weer, komen jullie hier meer ?

+1
Denk dat het ook mede aan de menzerna ligt dat je kan finishen met de rotary, of zie ik dit verkeerd?

Als je als eigenaar je bolide zo weer terug krijgt, dan moet je wel overstelpt worden door het zwitserleven-gevoel.
Hulde mannen !