• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Tim;331458 zei:
... Striping opnieuw besteld en binnenkort zelf op mijn gemak plakken.

Goede keuze.
Hoe schappelijk er daarna ook mee om wordt gegaan, het blijft het een enorme teleurstelling om te moeten constateren dat het mis is gegaan.
Sommige dingen liggen zo voor de hand dat het bijna onlogisch lijkt om anderen daar op te wijzen. net kinderen :roll

@ Dibbuz, als je daarmee begint willen we over een tijdje ook het bijhouden zien ]d~^
 
Inderdaad RedCat!

Johan kwam op het idee om die matte demper te polijsten, dus zo gezegd, zo gedaan, ik heb hem gepolijst en Dennis heeft hem 50/50 in de C.Quartz Finest gezet als test (mede vanwege de hitte van dat ding).

Ziet er gepolijst wel geweldig uit hoor.
 
Tim,

Wat word dit een mooie auto gefeliciteerd.

Waarom kies je eigenlijk voor finest en niet voor c-quarts als ik vragen mag wat is de gedachte daarachter?

Enjoy the car!!
 
alpinadrachten;332428 zei:
Tim,

Wat word dit een mooie auto gefeliciteerd.

Waarom kies je eigenlijk voor finest en niet voor c-quarts als ik vragen mag wat is de gedachte daarachter?

Enjoy the car!

Finest = C-Quartz
Finest is zeg maar de Pro-versie