• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Wat is een Runflatband

Sinds enkele jaren bestaat er ook een Runflatband. Deze band is ontwikkeld om op door te rijden, mocht deze band lek raken.

U kunt met deze band enige tijd, met gematigde snelheid door blijven rijden.
U hoeft dus niet direct de band te wisselen.

Dit komt door speciale verstevigingen en constructie van o.a. de wangen.

Wat is het voordeel van Runflat

Het grootste voordeel is dat U niet op een onveilige lokatie langs de weg uw band hoeft te wisselen.

Het andere voordeel is dat U geen reserveband nodig heeft en dus extra opbergruimte heeft in de auto.

Een bijkomd voordeel is de gewichtsbesparing, wat het brandstofverbruik ten goede komt.

Kan Runflat op iedere auto

Nee, uw auto moet uitgerust zijn met een bandenspannings detectiesysteem.
Op het dashboard krijgt U dan een indicatie wanneer 1 van uw banden zijn spanning verliest.

Tevens moet de wagen over zgn EH2 velgen beschikken. Hierdoor sluit de band op de juiste wijze aan met de velg.

Over het algemeen kunt U alleen Runflatbanden monteren als uw auto reeds beschikt over Runflatbanden.

Okay, ja je moet langzaam rijden als je band lek is, dus wat dat betreft heeft IPolo gelijk.
 
@schippersss: Thanks, maar het is daar aanleveren zonder banden, 266km heen en weer. Minimaal voor mij dan €62,50x4=250,- op zich een prima prijs maar ik ga op mijn gemakje eerst zelf eens kijken met schuren/vullen/schuren/spuiten/beschermen/nog eens beschermen, ook leuk als het goed lukt en anders kan ik altijd nog daarheen tuffen ;)
Maak ik ze gelijk een fractie donkerder met een juiste lak.
 
En dan word je striping geplakt vandaag en dan denkt die kerel, hee luchtbubbeltjes... Die prik ik lek met mijn mesje... En heeee nog meer bubbeltjes, daar ga ik lekker met mijn squeegee overheen rammen om ze eruit te krijgen..

A) de belletjes zijn er niet uit
B) die gaatjes van je mesje blijf je echt wel zien in de striping, what where you thinking
C) Je ramt op en neer met een squeegee op een lak die ongeveer 35 polijsturen heeft gehad
D) En ja dat geeft krassen

Dus hoplakee, de ****** erin en de striping er weer afgetrokken, nieuwe striping besteld en nu... Inderdaad, polijsten maar weer.


]-0 [:diablo] ]-0 [:diablo] ]-0 [:diablo] ]-0 [:diablo]
 
stimpy68;331369 zei:
Je bent even in de war met een thuiskomertje :)_[]
Dit zijn geen thuiskomertjes, maar gewone banden van het type runflat.

Nee hoor, ik heb zelf ook een BMW met runflats gehad.
 
Soort van spatel wat je gebruikt om stickers bubbelvrij aan te brengen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Tja......R8 weg...BMW er in........

Ik blijf rustig, kalm en wind me niet op.
Maar toch zien mensen aan me dat het niet lukt.....

OMG

Ik zeg maar niets.....maar van binnen moet ik heel hard huilen

Heel verdrietig ben ik.
 
Tim zei:
?! En dan word je striping geplakt vandaag en dan denkt die kerel, hee luchtbubbeltjes... Die prik ik lek met mijn mesje... En heeee nog meer bubbeltjes, daar ga ik lekker met mijn squeegee overheen rammen om ze eruit te krijgen..
:-&

Tim, wat zal je de P.... erin gehad hebben!
Prutsers heb je overal, maar dat nu net die ene aan jouw auto heeft moeten werken.

Ik denk daarom dat het vandaag heel gezellig bij Carclean is geweest en iemand, zoals we altijd van Carclean gewend zijn heel vriendelijk te woord is gestaan .:-"

Hopelijk is de schade beperkt gebleven en zijn de krassen niet te diep, zodat er nog genoeg lak overblijft indien er in de toekomst nog een ongelukje plaatsvindt.


Maar, er is nu al heel wat over je nieuwe bolide geschreven en natuurlijk zijn de looks en een vlekkeloos staat van de lak heel belangrijk, maar hoe rijdt deze prachtige mooie BMW?

Sterkt met het verwerken van deze tegenslag, maar blijf wel genieten van deze geweldig mooie nieuwe auto.

Ton
 
Even wat teasers

IMG_1704Medium.jpg

IMG_1655Medium.jpg
 
Foto's op Android: komt waarschijnlijk door de auto resize functie die toegevoegd is aan het forum. Tip: gebruik Chrome voor je Android toestel en niet de stock browser.

De striping is er weer af, gepolijst en weer lekker strak. Striping opnieuw besteld en binnenkort zelf op mijn gemak plakken.

IMG_20130607_205521.jpg
 
poetsertje;331404 zei:
OMG

Ik zeg maar niets.....maar van binnen moet ik heel hard huilen

Heel verdrietig ben ik.
Je had mij moeten zien op het moment dat ik mijn lampje er voor de zekerheid even opgezet had... :confused:

Tonr;331425 zei:
Tim, wat zal je de P.... erin gehad hebben!
Prutsers heb je overal, maar dat nu net die ene aan jouw auto heeft moeten werken.

Hopelijk is de schade beperkt gebleven en zijn de krassen niet te diep, zodat er nog genoeg lak overblijft indien er in de toekomst nog een ongelukje plaatsvindt.


Maar, er is nu al heel wat over je nieuwe bolide geschreven en natuurlijk zijn de looks en een vlekkeloos staat van de lak heel belangrijk, maar hoe rijdt deze prachtige mooie BMW?
De krassen zijn er allemaal weer uit! En ja ik had er flink de .... in.

Ik heb nog maar 140 kilometer gereden en dat op een dag, daarna heeft hij de hele week binnengestaan (en dat staat hij nu nog voor het uitharden van Finest).

martin78;331397 zei:
Kan je hun niet aansprakelijk stellen voor de krassen tim?
De krassen zijn er inmiddels uit, maar alles bij elkaar heeft het ons wel 5 manuren extra gekost, is mijn striping eraf en onbruikbaar geworden en moet ik deze opnieuw aanschaffen. Dus ik ga nog even babbelen met de eigenaar, die overigens erg geschikt is.