• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

De fotos zien er super uit !!

Ben zelf altijd al bmw fanboy geweest.
Nieuwe angel eyes zijn wel een beetje wennen.
Ben benieuwd hoe ie eruit ziet met velgen eronder :)


Ben het helemaal eens met je betreft dit belasting systeem waar wij in zitten
Betaal gewoon in de brandstof dan betaal je daadwerkelijk voor wat een auto zuipt en aan km's aflegt.
Krijgen ze op vrachtwagens en vertegenwoordigers de hoofdprijs.
( echter worden alle vervoers kosten duurder )
Maar reed ik wel een M3 ^^

Betreft automaat snap ik niet helemaal wat je bedoelt.
Misschien dat je er op de nurnberg ring last van hebt.
Maar voor alle nederlandse automobilisten denk ik dat er te weinig mensen automaat rijden.
Lage snelheden vind ik een beetje onzin omjuist schakel te rijden.

Op dit moment rijd de meerderheid een porsche en astin martin die er alleen in rijd om te laten zien dat ze het kunnen betalen.
Gemiddelde 335 en m3 worden nog flink gebruikt waar ze voor gemaakt zijn.
 
Tim;330581 zei:
En de Power Kit zit erop bij mij, dat geeft zo'n 330 pk totaal.

Man, zit niet te miepen. Ik moet het doen met een bescheiden 109pk dieseltje en zelfs daarmee heb ik je met je R8 een keer te grazen gehad bij het stoplicht :-b


(goed, welgeteld drie meter dan en jij stond stil terwijl ik nog een gangetje had)
 
We gaan trouwens kijken of we die foto's EINDELIJK eens automatisch kunnen resizen. :ja

TriMeX ik vind een handbak in de stad, bij inparkeren etc. veel beter beheersbaar en ook rustiger rijden. Maar dat is persoonlijk.
 
Sorry maar misschien een beetje kort door de bocht TriMex (no offence) en het aloude bekende fabeltje misschien.
Je hebt overal en altijd 'Pochers', 'Raggers' (-omdat ze ineens geld hebben) en de echte liefhebbers, die in hun doen en laten niet gelijk de e*kels worden die deze eerste twee groepen mensen de auto's geen eer aan doen of waardig zijn ook in BMW's.

Gewoon je niet laten kennen en een echte originele petrol-head blijven in welke auto dan ook! :)
 
Soost;330985 zei:
"Bimmer - proper accepted slang for BMW cars. Most people don't know this.
Beamer/Beemer - proper accepted slang for BMW motorcycles. You will hear this term used incorrectly by many people."

:|~* :-b

Haha gelukkig doet iemand anders het eens een keer. Ik heb deze correctie al zoveel keren gemaakt, deze keer liet ik het maar zitten. Klasse Soost.
 
Idd vond het al vreemd toen ik astin martin typte ;)
Tis ook een woord wat ik eigenlijk nooit schrijf.

Denders, idd meerderheid met bmw's rijd waarschijnlijk aso.
Toen ik nog motor reed was t verschil goed te zien in sportief en aso.
Gas opendraaien buiten gedeeltes waar fietsers en voetgangers zijn.
Niet in 30 gebied sportief rijden maar daar waar t kan. Duitse 80 wegen.
Waar ik eigenlijk meer op doel zijn de lease bakken die eigenlijk alleen ontsettend duur zijn maar net zo goed een polo hadden kunnen zijn.

Blijft unfair. Een 25 jaar oude bak of blue motion ten opzichte van een bmw m die maar een aantal zomer km's rijd per jaar.

Terug on topic ^^ kan niet wachten tot de showoff klaar is !!
 
Velgen eronder:

IMG_20130605_180953.jpg


Je ziet ook de lip die geplaatst is.
 
Mooi Tim, splitter ook!

20 inch staat volgens mij prima, neem je de dunne wang (normale maat zie ik) maar voor lief en beetje opletten met de stoepranden (maar je hebt de zij-camera toch haha, of gaat dat niet op?)

Staat de auto van de poetsbrug af nu zo of kun je de hoogte instellen met "magnetic ride" / sportstand o.i.d? Zou net iets lager kunnen zeg 3cm.
Ga zo door!!
 
Hij zakt nog wat hoor, hij hing enige tijd met zijn voetjes van de vloer en moet dus nog wat door zakken.

De dunne wang ben ik gewend, maar liever zie ik de banden iets meer over de rand heen vallen. Met de zijcamera kan ik inderdaad de stoepranden zien. :ja
 
Ietsje discreet verlagen (niet plat!) kan altijd nog qua veren maar het is allemaal net nieuw ook, eerst maar eens heerlijk rijden!
Heel veel inveren doet het meestal niet meer. Je hebt sommige nieuwe auto's daarbij denk je soms, wat denken die lui dat je 20 zakken aarde en 4 personen altijd in de auto hebt! :roll

Heb het zelf ook hoor met die wangen.. (=zelfde maat voorzijde maar dan in 19" ) getrokken hou niet van maar moet nu inmiddels helaas toch aan opknappen gaan denken vanwege stoeprandschade door NET die ene keren, ook al kijk ik uit.. Maar ja niet genoeg met sommige achterlijke stoepen!! haha.
Dus dat wordt binnenkort ook gelijk de kans op opknappen/nieuw laagje antraciet misschien.

Scheelt weer met jouw alleziende oog naar opzij :)^
 
Ik hou ook niet van getrokken, maar het is het ontwerp van die runflats helaas en ik kreeg ze niet op tijd verkocht om er andere onder te doen.
 
Helder! Toch ook wel weer prettig om runflats te hebben ergens, scheelt weer velgenherstel!
Bij mij steekt helaas die velgrand het allereerst de kop op, maar ja no pain no gain toch.. :)

Binnenkort maar eens zelf mee aan de gang, heb ook geen zin om het halve land te doorkruisen ervoor en hier in de buurt betaal je je blauw voor de prijs op herstel!
 
Runflats klinkt wel leuk, maar je mag er niet harder mee dan 80 dacht ik. En max 250 Km. Het is echt bedoeld om naar de dichtstbijzijnde garage te rijden en niet om het hele land door te crossen.
 
Liever dat dan een dure velg aan gort rijden. Je hebt al heel weinig wang en als hij dan helemaal plat. Brrr, wil er niet eens aan denken!
 
Liever dat dan een dure velg aan gort rijden. Je hebt al heel weinig wang en als hij dan helemaal plat. Brrr, wil er niet eens aan denken!
 
jitzzzze;331356 zei:
Runflats klinkt wel leuk, maar je mag er niet harder mee dan 80 dacht ik. En max 250 Km. Het is echt bedoeld om naar de dichtstbijzijnde garage te rijden en niet om het hele land door te crossen.

Je bent even in de war met een thuiskomertje :)_[]
Dit zijn geen thuiskomertjes, maar gewone banden van het type runflat.
 
Ik denk dat Stimpy ook een beetje in de war is... Hij heeft het waarschijnlijk over Runflats waarbij er daadwerkelijk geen lucht meer in de band zit...