• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

Het plan was om mijn auto als test te voorzien met de Nanolex producten, maar ik twijfel nog. Ik denk dat ik toch voor Finest ga en op de velgen en ramen Nanolex ga testen.
 
Kosten nog moeite worden bespaard, maar dat mag dan ook wel voor de master of bling :)

Komt er nog een volledige show off?
 
Misschien is een combi van C.Quartz en Nanolex een leuk idee. Zo kun je beide producten met elkaar vergelijken.
 
Ik moet ook een beetje in de gaten houden dat mijn auto het lang uit moet houden. Vanwege de striping die erop komt, moet het in 1 keer goed. Na de striping is polijsten mogelijk maar de striping moet dan goed afgeplakt worden. De lak wil ik dus in een keer goed hebben, zonder verdere experimenten.
 
Je ziet het verschil nu al goed!

Jammer dat er zoveel uren in gaan zitten en pads maar wie weet, komt er een keer weer een vervanger voor, techniek staat niet stil ;)
Allereerst is het gewoon belachelijk met al die super geconditioneerde, gerobotiseerde ruimtes dat het met de watergedragen verf er nog zo "slecht" uitkomt eigenlijk, heb het zelf ook hoor en is goed te zien op een uni-lak als je het in de gaten hebt.

succes!
 
Wat een verschil zeg, geweldig:)^
Eigenlijk triest dat dit nodig is op een splinternieuwe auto om hem strak te krijgen. Ik stond laatst in de showroom te kijken bij een nieuwe Audi A3, gewoon erg, zoveel orange peel. Zou het nou niet mogelijk zijn strakker te spuiten?
 
Ik sprak laatst een spuiter en die vertelde dat de watergedragen lakken van tegenwoordig erg lastig strak te spuiten zijn vergeleken met de oude chemische lakken.

Ondanks dat ziet deze jongen er weer strak uit!
 
Ik sprak laatst met iemand waarvan de zus (nee jongens...kom op) werkt bij de BMW fabriek. Deze vertelde dat ze dit doen om te besparen op het strak afwerken van het plaatwerk. Het zou dus een bewuste keuze zijn om (minimale) oneffenheden te verdoezelen.

99% van de mensen ziet het niet maar wij vallen er over.
 
Ik ben tijdens mijn studie in één van de BMW fabrieken in Dingolfing Duitsland (destijds de grootste BMW fabriek) geweest en toen vertelde men dat op het zinkbad na alles met poedercoating werd gedaan. Ze stonden toen vol trots te vertellen dat ze de enige waren die ook blanke lak met poedercoating aanbrachten. Dit was echter wel in 2003, toch kan ik me niet voorstellen dat ze weer terug zijn gegaan naar spuiten van watergedragen verf.
Wat poedercoaten ipv het ouderwetse spuiten voor invloed heeft op de sinasappelhuid weet ik niet.

Verder is het een hele mooie wagen die op dit moment alleen maar mooier wordt :) Veel plezier ermee Tim
 
"Bimmer - proper accepted slang for BMW cars. Most people don't know this.
Beamer/Beemer - proper accepted slang for BMW motorcycles. You will hear this term used incorrectly by many people."

:|~* :-b
 
Soost;330985 zei:
"Bimmer - proper accepted slang for BMW cars. Most people don't know this.
Beamer/Beemer - proper accepted slang for BMW motorcycles. You will hear this term used incorrectly by many people."

:|~* :-b

:D
 
Work in progress:

980466_476369832439553_1238315737_o.jpg