• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW F31 Touring M-Performance Alpin Wit.

Mooie wagen blijft het tim, ook hele mooie foto's. Alleen viel me 1 ding op, de kentekenplaathouder. Als daar ipv BMW Den Haag nou Diventa Bella staat dus niet een website ofzoiets dan heb je gelijk wat reclame voor het andere gedeelte van carclean. Die stinger vip, kun je die ook gelijk wissen als ze je aanhouden wordt met een druk op een knop?
 
Met deze auto vind ik het lastig om reklame te rijden, 1 keer hen en weer naar huis en hij kan best vies ogen.

Stinger VIP kan inderdaad met 1 knop gewist worden indien nodig.
 
je moet eens met een stinger langs het politie bureau rijden en waar 40 meter verderop een supermarkt zit. je word gek! :p
 
@Kees-sw , @ astrakoen : dat zwarte "dopje" op het voorspatbord is een camera. Ik heb deze optie ook op mijn witte BMW F10. De optie heet bij BMW "surround-view" zéér handig bij het parkeren. Verder zit er nog een camera boven de achterste nummerplaat, in beide zijspiegels en in de voorbumper