gisteravond de auto van 'n vriend van me even 'n snelle beurt gegeven, omdat deze vandaag als trouwauto gebruikt zou gaan worden. de auto is 'n jaar oud dus in slechte staat zou die niet moeten kunnen zijn. dat was ook zo... bij aankomst had ie 'm zelf al gewassen. ik heb 'm gekleid, paar testspots gemaakt en het bleek dat ssr1 met witte pad eigenlijk wel voldoende was (was op wat steenslag en vogelpoepvlekken geen krasje te bekennen eigenlijk). de vogelpoep vlekken waren we kwijt door ssr 2 op de oranje pad.
vervolgens white diamond op zwart en de dodo juice diamond white wax. het interieur behandeld met PB natural look.
helaas was het niet ideaal om foto's te maken en dus zijn de foto's niet van al te beste kwaliteit. als het goed is krijg ik nog foto's van vandaag overdag voor 'n beter beeld. heb ook helaas alleen NA-foto's.
vervolgens white diamond op zwart en de dodo juice diamond white wax. het interieur behandeld met PB natural look.
helaas was het niet ideaal om foto's te maken en dus zijn de foto's niet van al te beste kwaliteit. als het goed is krijg ik nog foto's van vandaag overdag voor 'n beter beeld. heb ook helaas alleen NA-foto's.