• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail BMW 420D - 2021 - 12.000 km - langeduurverslag

Prachtige wagen welke er weer schitterend bij staat.

Wel heb ik 1 vraagje, ik ben erg geïnteresseerd in hetgene je hebt ``gephotoshopt`` boven het dak van je wagen bij de 2de foto aan de velden?? Een UFO? Een knappe dame?... :p:blush:
 
  • Grappig
Reactions: Vlerk
Wel heb ik 1 vraagje, ik ben erg geïnteresseerd in hetgene je hebt ``gephotoshopt`` boven het dak van je wagen bij de 2de foto aan de velden?? Een UFO? Een knappe dame?... :p:blush:
Verdorie... o_O betrapt ... ;)
Het gebeurt wel vaker dat ik storende elementen (verkeersborden, vuilnis, elektriciteitskabels, enz.) verwijder met Photoshop. Meestal doe ik de moeite om de aanpassingen wat te camoufleren, maar bij deze foto heb ik wat quick & dirty gewerkt. Zou niet mogen voor een detailer. :confused:

Ik kan je overigens geruststellen: ik heb alleen een wit huisje en elektriciteitspaal gewist. Niets dat de moeite waard was. :innocent:

D.i. zo'n typisch voorbeeld:
160904 Zwitserland 08 Max.jpg

De foto rechts is m.i. een stuk "netter"...
 
Laatst bewerkt: