• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail BMW 5 Serie

Super, zelf heb ik er nu een mf cutting pad bij gepakt voor de hardere lakken die met monello geel niet lukken. Heb deze helaas nog niet kunnen uitproberen.
 
Super, zelf heb ik er nu een mf cutting pad bij gepakt voor de hardere lakken die met monello geel niet lukken. Heb deze helaas nog niet kunnen uitproberen.

Je zou ook nog de paarse woolpad kunnen proberen van Monello, deze is ook nog een stap zwaarder dan de gele.
Mocht je deze natuurlijk hebben :)
 
Mooie detail en een hele mooie glans Michel! Erg keurig!


En niks mis met veel foto's ;)


Je heb wel erg veel werk verzet in die 2 dagen hoor!


Wel grappig dat jij op de eerste dag al het kunststof, de banden en het glas doet. Dat zijn dingen die ik al aller laatst doe.. maar waarschijnlijk spetter jij iets minder dan ik ;)
 
Mooie detail en een hele mooie glans Michel! Erg keurig!


En niks mis met veel foto's ;)


Je heb wel erg veel werk verzet in die 2 dagen hoor!


Wel grappig dat jij op de eerste dag al het kunststof, de banden en het glas doet. Dat zijn dingen die ik al aller laatst doe.. maar waarschijnlijk spetter jij iets minder dan ik ;)

Nou het glaswerk doe ik als laatste ook nog een keer, want dat zit soms wel eens onder het polijst middel.
Alleen stoort me altijd dat glas als ik het niet gelijk schoonmaak na het wassen, zal wel een tik zijn van me haha