• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW E91 eens deftig onderhanden nemen

Twointje

Detailing rookie
25 apr 2013
12
2
62
Hallo allemaal , ik ben nieuw hier op dit forum en ik sta te popelen om hier van alles te leren .
Mijn vrouwtje en ik hebben ons zopas een tweedehands BMW E91 gekocht , dit is een leasewagen geweest en niet deftig onderhouden ( dat krijg je als de wagen niet van jou is maar van de firma )
Nu zou ik graag mijn auto eens deftig onderhanden nemen , maar heb hier zeer weinig verstand van heb de wagen al een een paar keer goed gewassen en dan eens behandeld om de glans er terug in te krijgen en om een paar ondiepe krassen weg te krijgen maar de resultaten vallen tegen ( dit is omdat ik niet weet met wat ik bezig ben )

Mijn vraag is nu is er iemand die mij hier in wil helpen ( tegen vergoeding natuurlijk ) om mijn wagen weer in een prachtige staat te brengen en dat ik zo kan leren wat ik allemaal moet doen en welke materialen en producten ik nodig heb om dit in de toekomst zelf te doen .
Ik woon in België Oost Vlaanderen maar ik kan mij aanpassen en mij verplaatsen , heb geen probleem om een paar uurtjes te rijden als dit nodig is..

Groetjes en op voorhand al bedankt..
 
Hallo, als je wil wil ik je wel iets bijbrengen. Heb nu ook geen tonnen ervaring maar ik weet waar ik mee bezig ben. Ikzelf ben van Lauwe dus dat is niet zodanig ver hé. Wat gebruik je nu van producten?
 
hondasport;325536 zei:
Hallo, als je wil wil ik je wel iets bijbrengen. Heb nu ook geen tonnen ervaring maar ik weet waar ik mee bezig ben. Ikzelf ben van Lauwe dus dat is niet zodanig ver hé. Wat gebruik je nu van producten?

Hallo . .dat zou zeer vriendelijk zijn , ik heb eigenlijk nog geen nieuwe producten gekocht omdat ik niet weet wat ik juist ga nodig hebben , ik heb de ato gewoon eens gesimoniseerd met een gewone auto polish..

Groetjes
 
@twointje, weet niet waar je woont, maar ik woon in Opwijk, tegen Lebbeke.

Als je ergens van die kanten bent, of het je interesseert, pm dan even.

Marc