• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail BMW Z1

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
53
Berkel en Rodenrijs
IMG_8018.jpg
IMG_8021.jpg
IMG_8022.jpg
IMG_8028.jpg
IMG_8035.jpg
IMG_8049.jpg
IMG_8050.jpg
IMG_8044.jpg
Dit weekend een hele originele BMW Z1 mogen doen van 28 jaar oud, auto was nog nooit gepolijst.
Een gedeelte was overgespoten, ivm scheuren reparatie in de voorschermen. De overgespoten lak was hard, de originele lak was knetter hard. Niet alle krassen hebben we er uit kunnen halen, ook omdat we de lak dikte niet konden meten.

Het interieur is totaal gemaakt van leer, dat hebben we gereinigd leather cleaner en daarna in de leathercoat gezet.

De eigenaar was verbluft van het resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Gave wagen!.!

Uit de tijd dat bmw een paar speciale wagens maakte en een hoop “standaard” auto’s.
Tegenwoordig moeten ze er allemaal speciaal en snel uitzien....

Maar eh, heb je de foto’s zelf gemaakt op sleehakken of is dat iemand anders? :p.
 
Had ik ooit een modelauto van op mijn bureau. Toffe "speciale" wagen die weer mooi gemaakt is. Lijkt mij een hele uitdaging dit te doen. Fantastisch werk.