• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bob stelt zich voor

Bob

Detailing rookie
10 jul 2008
20
0
Beste poetsers,

Via een post van nicknameless (Patrick) op het autoweek forum ben ik even gaan kijken op het Carclean forum.

Het lijkt mij een gezellig forum en ik bestel ook mijn spullen bij CC dus waarom ook niet:cool: ;

Mijn naam is Bob, woon in Heemskerk en ben 17 jaar oud verder doe ik de opleiding detailhandel.

De poetspassie van mij is ongeveer 3 jaar geleden begonnen. Ik was vaak bezig om de auto's van mijn ouders te poetsen, dan krijg je vanzelf uit de buurt de vraag of je hun auto ook niet ff kon wassen.
Prima! Zo gezegd zo gedaan en ik draaide de hele buurt naar mijn hand. Ik maak herrie met de HD reiniger en stofzuiger maar als je hun auto wast dan zeggen ze daar niks over.
Verder stel ik mij sociaal op en probeer zo weinig mogelijk in de weg te staan.
Zo heb ik een afspraak met mijn buurvrouw, ik was haar auto gratis en ik heb haar garagebox altijd tot mijn beschikking.
Ik heb haar garage en autosleutel zodat als ik hem nodig heb en haar auto staat er in, ik die er gewoon even uitrijdt.

Er komen steeds meer nieuwe klanten bij door mond tot mond reclame, dat is het sleutelwoord van mijn hobby, als je kwaliteit levert blijven de mensen heus wel komen.

Ik ben naturlijk steeds verder mijn grenzen gaan verleggen en ben gaan zoeken op internet hoe je al die rare ronde krasjes weg kan krijgen, dan ga je je klanten die 'dure' poetsklussen aanbieden.
Er trappen er een hoop in dus dat is mooi meegenomen:grinning:


gr Bob
 
Welkom Bob,

Dat is een mooie deal die je hebt met de buurvrouw...... !!!
( kga bijna andere dingen denken :D )

Veel plezier hier !!!
 
Welkom hier.
Leuke deal.

Zal mijn buurjongen van 17 echt niet in mijn auto laten rijden hoor :p
maargoed der rijd zowiezo bijna niemand in alleen ikzelf :p
 
Welkom Bob.

Vertel eens wat meer over jou poetsobjecten...
Als de buurvrouw ook interessant is, mag je hier ook foto's van posten! :)^
 
Bedankt voor het warme welkom:cool:

Jij ben toch Bob TDI op het Autoweekforum?

klopt helemaal

we zijn erg benieuwd naar de klussen die je al hebt gehad (foto`s)

Ik ga zo snel mogelijk wat leuke foto's bij elkaar zoeken.

kga bijna andere dingen denken

haha, nee zo erg is het nog niet met me:grinning:

Zal mijn buurjongen van 17 echt niet in mijn auto laten rijden hoor

Ik doe het al 3 jaar lang, natuurlijk een ongelukje zit in een klein hoekje. Het is een doodlopend garageplein dus er komt geen kip en inmiddels is iedereen eraan gewend;)

ennuh, knappe buurvrouw?

Oordeel zelf
DSC00922.jpg


Ergens in mijn achterhoofd hoor ik continu het volgende zinnetje :

"maar buurjongen, wat doe je nou !!."

Ik zal proberen me niet te vergrijpen aan mijn 66 jarige buurvrouw die hierboven gelukzalig in een nog niet gewassen Eos zit:D

Vertel eens wat meer over jou poetsobjecten...

Ik zal we even een topic voor mijn foto's maken binnekort;)

Als de buurvrouw ook interessant is, mag je hier ook foto's van posten!

Ze zit in de Eos$$)

gr Bob
 
zow...

daar springen ook ineens weer een boel zeepbellen van mannetjes die hoopten op een mooie blonde 25jarige buurvrouw :D

leuke EOS en ideaal dat je het zo hebt kunnen regelen met je buurvrouw..

veel succes met poetsen