• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BoCapXanh stelt zich voor

BoCapXanh

Detailing rookie
18 feb 2009
22
0
Hallo ik ben Teunes 24 (bijna 25) jaar oud en ik kom uit het pittoreske Nijkerkerveen.
Ook ik ben hier terecht gekomen door het AstraTuningClub-forum:jippie

Ik ben in het bezit van een Opel Astra G Sport 2.0 16v uit 1999, maar ben al aan het rond kijken voor een wat nieuwere Astra.

Qua auto wassen ben ik eigenlijk heel lui geweest:schaam vaak koos ik er voor op hem door de *ahum*wasstraat*ahum* te rijden. Maar nu wil ik daar verandering in gaan brengen en dan ben ik hier vast aan het goede adres. 7 maart, op m'n verjaardag:party , neem ik deel aan jullie poetsclinic, ontzettend tof dat jullie dat doen, en dan wil ik mijn Astra eens flink onder handen nemen.

Ik ben nog een leek op dit gebied, heb al wel wat spullen van Meguiars. Dus ik zal jullie forum eens goed doorlezen naar tips & trucs en ervaringen en wat voor producten er zijn, en heb gezien dat zijn er heel veel8-())

Foto's van mijn Astra:

Zo is ie vies
1z3v6oo.jpg

En zo hoort ie te zijn, schoon
zwhxsy.jpg

Welkom Teunes! Neem nog even goed de tijd om veel te lezen, dan wordt het volgende week zaterdag allemaal nog sneller duidelijk.;) In ieder geval tot volgende week