• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bouncer's 22 of Super Natural Hybrid

Niki

Detailing addict
5 dec 2011
87
58
Almere
Hey,

Ik zit een beetje in dubio welke van de twee zoals vermeld ik zal bestellen als zomerwax. Ik lees over beiden veel goede dingen.

Beiden zijn een hybrid als ik het allemaal goed heb begrepen, maar zijn er mensen die ervaring hebben met beide en dit willen delen.
 
Ik heb ze beide.

Standtijd is onwijs goed, aanbrengen is makkelijk alleen het afnemen kan een bitch zijn bij te lang curen of te dik aangebracht.

lees m'n reviews maar eens.

https://forum.Carclean.com/cc_postst12619/Review-Dodo-Juice-Bouncers-22.aspx

En het probleem met de hybrid.

https://forum.Carclean.com/cc_postst11521/Wax-hologrammen-Update-pagina-3.aspx
 
En als je zou moeten kiezen tussen beide? Het is overigens de bedoeling dat de wax aangebracht wordt op de kleur 'pepper dust', dat is een mica lak die grijs/groen/beige is.
 
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik de sn hybrid nemen.

Geen idee waarom, maar waarschijnlijk puur omdat het dodo juice is.

De bouncers is natuurlijk ook een goede wax, mede ontwikkeld door dodo juice, maar is, ik dacht, een private label van iemand.
 
Door 'Bouncer' ontwikkeld en na batch nummer 22 ( middels de Dodo ) op de markt gebracht.
In hoeverre er hulp/ondersteuning daadwerkelijk is geweest in het ontwikkelproces durf ik zo even 1,2,3 niet te zeggen ( zou opgesnord moeten worden ).
Ik schat in dat er ( in de BeNeLux welteverstaan ) meer dodo's zijn verkocht, wellicht interessante om eens gek te doen en voor de '22' te gaan;
hij is in de UK erg goed bevallen en is zeker geen miskoop !
 
Soepergrover zei:
Volgens mij had BlackPassatJunior ze beiden, maar ik weet niet of hij ze al gebruikt heeft.

Beiden nog ongebruikt door BPJ. De SN Hybrid heb ikzelf al weleens op de brommert gebruikt.
 
De SNH is binnen.

Is het zinvol deze nog te toppen met een softwax uit de dodo range, of misschien de normale supernatural?

Iemand hier ervaring(en) mee?

Alvast dank maar weer :)
 
Kan prima Niki,

maar vergeet niet dat de SNH vanzichzelf al een knaller is.

ik zou zelf 2 laagjes snh opzetten :cool:
 
Ik zou ook gewoon 2 laagjes van hetzelfde product aanbrengen.

Wordt meer gedaan om plekjes die bij de eerste waxronde vergeten kunnen zijn, alsnog te raken.