@Michael Lammers ja dat wel, echter zit ik met het probleem dat ik vaak in het zonlicht moet poetsen. Daar heb ik een ander goedje voor.
Ik wil die Red Mist nog wel eens een keer tegenover Sonax BSD zetten en vergelijken eigenlijk.
Wat gebruik jij in de zon @Ferdy
Nooit geen last van strepen gehad, ook niet in de volle zon.Zojuist red mist maar eens geprobeerd.
Glans is inderdaad wel bizar. In eerste instantie lijkt het alsof ik er wd-40 aan het opsmeren ben.
Had het product direct op de motorkap gedaan. Daarna met peluche verde verdeeld. Volgende keer eerst op de peluche verde doen. Want het leek wel iets van strepen achter te laten. Meerdere hier last van? Heb hard moeten boenen om dat weg te krijgen.
Maar het resultaat dus:
Bekijk bijlage 85974
Vind het zelf ook nog steeds een geweldige kleur. You love it or hate it
Peugeot 208 is idd ook een prachtige auto! Heb voor deze Seat ook 3 Peugs gereden. 206 sw. 307 sw en een 308.Hierna komt er bij mij ook een oranje! Wordt denk ik een lekker aangekleed 208je in Orange Power m'n broertje werkt daar en voor familie hebben ze hele bijzondere aanbiedingen, op ener welke manier dan ook,... Nog even wachten tot 30-5-2017 voorbij is
Dat is zeker waar, red mist is heel zuinig in gebruik.
Laat trouwens ook een leuke sheeting achter.
@nicknameless dat is jammer, waxaddict is mijn favoriete merk op het moment. Hoop dat ze meer type producten op de markt gaan brengen.