• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brexit-kortingsdagen: 15% korting op alle Engelse merken!

Weinig kans @Ferdy

De Waxaddict Magicglaze is voornamelijke bedoeld voor de Engelse markt, daar is het verkrijgbaar bij de Engelse Halfords.
Dit om de gemiddelde poetser kennis te laten maken met poets producten, het is heel laagdrempelig dat Magicglaze.

Daarbij zijn de marges op deze producten minimaal ;)
 
Zojuist red mist maar eens geprobeerd.

Glans is inderdaad wel bizar. In eerste instantie lijkt het alsof ik er wd-40 aan het opsmeren ben.

Had het product direct op de motorkap gedaan. Daarna met peluche verde verdeeld. Volgende keer eerst op de peluche verde doen. Want het leek wel iets van strepen achter te laten. Meerdere hier last van? Heb hard moeten boenen om dat weg te krijgen.

Maar het resultaat dus:

Bekijk bijlage 85974
Nooit geen last van strepen gehad, ook niet in de volle zon.
Ik breng het heel snel aan met een mf pad (DODO JUICE - BLUE ROO), en neem het gelijk af met een mf doek.
Red Mist is ook erg zuinig in gebruik wanneer je het opbrengt met een mf pad.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Dat is zeker waar, red mist is heel zuinig in gebruik.
Laat trouwens ook een leuke sheeting achter.

@nicknameless dat is jammer, waxaddict is mijn favoriete merk op het moment. Hoop dat ze meer type producten op de markt gaan brengen.
 
Vind het zelf ook nog steeds een geweldige kleur. You love it or hate it ;)

Hierna komt er bij mij ook een oranje! Wordt denk ik een lekker aangekleed 208je in Orange Power m'n broertje werkt daar en voor familie hebben ze hele bijzondere aanbiedingen, op ener welke manier dan ook,... Nog even wachten tot 30-5-2017 voorbij is : unamused:
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Hierna komt er bij mij ook een oranje! Wordt denk ik een lekker aangekleed 208je in Orange Power m'n broertje werkt daar en voor familie hebben ze hele bijzondere aanbiedingen, op ener welke manier dan ook,... Nog even wachten tot 30-5-2017 voorbij is : unamused:
Peugeot 208 is idd ook een prachtige auto! Heb voor deze Seat ook 3 Peugs gereden. 206 sw. 307 sw en een 308.
Nooit geen echte grote problemen gehad. Top auto's! ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
@Kadjar : Enig idee wat we daar kunnen verwachten? Ondanks de toch al niet misselijke bestelling die ik met de brexit actie geplaatst heb dacht ik achteraf: ik had eigenlijk dit, dit en dat ook nog wel mee kunnen pakken.

Uiteraard kan ik ze zonder korting kopen, maar zijn vaak van die producten die ik eigenlijk niet direct nodig heb, "voor de heb" wil bestellen of die ik eigenlijk net te prijzig vind. Dit soort acties zijn dan de manier om aan jezelf te verantwoorden dat je het toch maar moet doen... Zo ook tijdens de brexit acties wat hogere segment waxen besteld. Die Dodo en Waxaddict potjes Mogen er best nog een paar van in mijn collectie komen... Hint, Hint!
 
Dat is zeker waar, red mist is heel zuinig in gebruik.
Laat trouwens ook een leuke sheeting achter.

@nicknameless dat is jammer, waxaddict is mijn favoriete merk op het moment. Hoop dat ze meer type producten op de markt gaan brengen.

idd, ook eens paar waxaddict producten geprobeerd en ben er ook wel voor te vinden. vind het ook wel spijtig dat er niet meer waxaddict komt bij carclean. heb ook nu de laatste bestelling moeten splitsen en bij een andere zaak hier in belgië spullen van auto finesse moeten bestellen omdat carclean ook niet het volledige gamma aan biedt.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy