• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Broekriem

DElswijk

Detailing rookie
30 jan 2019
11
15
Beetje een aparte vraag, maar ik draag graag een riem. Nu is dat natuurlijk niet zo goed te combineren met auto's wassen dus ik vroeg mij af of jullie weten van een goede riem zonder metalen gesp. Ik kwam er op internet al een tegen die met klittenband werkt, maar ik ben benieuwd naar jullie oplossingen!
 
Ik draag vaak ook gewoon een riem bij het detailen. Dat is geen enkel probleem, een beetje autoliefhebber staat nooit tegen een auto te leunen, ook niet tijdens het wassen/detailen. Wel opletten dat je geen riem met een wapperend los uiteinde hebt, zeker niet als het uiteinde verstevigd is met metaal. Overigens een metalen knoop van een spijkerbroek kan net zoveel schade veroorzaken als je ermee tegen de auto gaat staan.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973 en RoyR
Eén van de meest unieke items in de Q-collection is toch wel de befaamde ''Q-string''. Het detailen van uw geliefde bolide wordt met dit Hot Item een hele belevenis voor zowel u als onschuldige toeschouwers.

Het thema van de ''
Q-string'' wisselt per seizoen. Een saaie bedoeling zal het dus nooit worden! (Winter-Editie uitverkocht i.v.m met tekort aan wol, Limited Edition Summertime tijdelijk niet leverbaar i.v.m. lopende jurische zaken)


Naast de Q-string is er, eveneens uniek, de; '

* ''Q-ploppert'' voor een zéér praktische en veilige methode om polijstpads en soortgelijken binnen handbereik te stallen.
* ''
Q-dock'' voor het uitstallen en drogen van recent gereinigde polijstpads. Tot aan de laatste druppel!, knuppel!''
 
@Jeroen - Die ontwikkeling heeft zich wat aangepast. Inmiddels is het een Flipflop geworden, met de zowel de naam als de vorm; ''Q-amelToe''

Er zijn nog wat laatste aanpassingen nodig nadat enkele testers nogal wat... negatieve feedback hadden. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
@Cordoba - Hah! Da's waar ook. :p Die naam heb ik al eens veranderd naar ''Q-studio'' omdat mensen dachten dat ik nogal wat op de kerfstok had. (delinquent) ;)

Hij is nog in het assortiment! Helaas Op = Op, laatste model! :D
 
Jup! :D

Ik ben klein, dus sta altijd tegen de lak als ik bijv. een dak moet doen. Ik draag bretels sinds ik hier de praktische waarde van heb ontdekt. ;) (Gereedschap in de zakken van de broek, toolbelt, geitenba... You get the picture)

Maar... Een schort is een optie, maar ook een doek tussen jou en de lak leggen kan zo simpel zijn.
 
Ik zou mijn riem gewoon eventjes afdoen voor het wassen/detailen om zeker te zijn. Ik ben wel ijdel, maar met dat soort werkjes maakt het me niet echt uit hoe ik eruit zie.
 
Ik leun inderdaad ook niet tegen de auto. Gebeurd het wel, en ontstaat er “schade” is het weer eens tijd voor de DAP/Flex.
 
Ik draag wat ik draag die dag maar ik ga sowieso nooit tegen mijn auto aanstaan nou helpt het wel dat ik geen hoog model heb natuurlijk.