• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bruine vlekken

bmwhans

Detailing addict
13 mrt 2011
100
65
Ik heb in de achterbank van mijn pasgekochte BMW 118i twwe bruinachtige vlekken van ong 2 bij 3 cm,wat het is weet ik dus niet ik heb het al met pure APC geprobeerd en ik heb het idee dat het iets minder is geworden.
Heeft iemand nog een idee?
gr Hans
 
Ik heb de vlekken er redelijk uitgekregen met pure APC maar nu heb ik na het drogen van de bekleding een lichtere plek waar de vlekken zaten,is hier nog nog een oplossing voor zodat het minder opvalt?
 
Klinkt als iets te geconcentreerd met de apc op 1 plek? Of is het het enige stukje wat weer echt helemaal schoon is? In het eerste geval is de kleur dan weggebeten oid. Misschien nog een aantal keer met alleen water erover gaan?
 
Het is duidelijk een verkleuring, ik heb al een aantal keren het deel waar de vlekken zaten met alleen water behandelt en dat lijkt het weg te zijn maar als het droog zit de lichte plek er weer.
 
Verkleuring is niet weg te krijgen lijkt me. De APC heeft je bekleding aangetast.