• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat 3 jaar en dat vieren we!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
1-9-2010 - Carclean.com bestaat 3 jaar en dat vieren we!

Carclean.com bestaat vandaag, 1 september om 21.00u, 3 jaar en dat vieren we! We hebben een aantal speciale aanbiedingen voor je samengesteld, met op elke aanbieding maar liefst 33,33% korting! Wees er snel bij, want de aanbiedingen zijn maar 3 dagen geldig (1 september 21:00u - 4 september 21:00u).

De volgende producten zijn speciaal voor ons jubileum geselecteerd:

Polishing Power DAP900 van € 149,- voor € 99,34
Poorboy's World Natty's Wax van € 18,99 voor € 12,66
Meguiar's Supreme Shine Microfiber 3 Pack van € 26,99 voor € 17,99
Mothers Wax Drying Towel van € 22,49 voor € 14,99
Collinite 845 Insulator Wax van € 17,49 voor € 11,66
Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant van € 35,99 voor € 23,99
Dodo Juice Supernatural Panel Pot 30ml van €20,99 voor € 13,99
Poorboy's World Sample Kit #3 van €21,99 voor € 14,66
Metropolitant Air Force Blaster Sidekick 1,3HP van € 95,- voor € 63,34


De tijd vliegt werkelijk voorbij, 3 jaar alweer! In het afgelopen jaar is er wederom een hoop gebeurd, een nieuw pand met een mooie showroom en eigen detailruimte, verdere groei met veel nieuwe producten en leuke, nieuwe en tevreden klanten. We gaan ons vierde jaar in en we gaan er weer voor!

https://www.Carclean.com/Products?list=sale

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Carclean, van harte met het 3 jarige bestaan. Erg knap van waar jullie gekomen zijn tot nu in het nieuwe pand en straks met de actieve poetslocatie!

Tip voor iedereen -> Kopen die handel... echt goed spul!!! :heart_eyes:

Dodo Juice Supernatural Panel Pot 30ml van €20,99 voor € 13,99
 
Gefelciteerd, weer een mooie mijlpaal, en op naar de volgende 3!
Uiteraard hier ook een dik tevreden klant.:)^

Stiekem zit ik wel te balen, net vandaag een bestelling de deur uitgedaan]-0 , als ik dat had geweten had ik een dagje gewacht en de Wolfgang Sealant mee besteld!
 
Afelopen weekend ook twee bestellingen gedaan en ontvangen. Toch stiekem nog een klein bestellinkje er achteraan:-b
 
Superactie :)^

Nu de aquartz bestelling maar gecombineerd met de dodo supernatural (en nog wat kleine dingetjes o:) )

Volgens mij had ik weer de blik van een kind in een snoepwinkel :-"

Ik denk dat jullie de aanbiedingen zo hebben uitgezocht dat er voor iedereen wel wat tussen zit (behalve voor hen die als back-up voor het magazijn dienen natuurlijk :)_[] )
 
Van harte gefeliciteerd! :party:

Ik ben maar net terug van vakantie ik heb al spijt van de gekochte souveniers....
 
Hartelijk gefeliciteerd :party:
Een pracht van een zaak met enige mensen :)^ en verslavende aandacht voor de klanten
#kijkt zijn vrouw aan en zegt "Nee, de vorige bestelling was die van Augustus. En nu is het September"# :-"
Vanavond ff bestellen dan maar.

Hans
 
Gefeliciteerd!

Nog maar 3 jaar bezig. Ik dacht dat jullie al veel langer bezig waren. Als ik kijk naar de tevreden "communitie"!
Ga vooral zo door :)

Was binnenkort van plan om de DAP900 te bestellen. Dus deze aanbieding komt mij erg goed uit ;)
 
Tim en co, prodificiat met deze mijlpaal! Keep up the good work!

Nu wordt het de komende 3 dagen een inwendige strijd met mezelf om te kijken of ik die mooie aanbiedingen kan laten lopen... (gisteren toevallig weer een kleine bestelling gedaan)
 
Gefeliciteerd! Eigenlijk zouden jullie een kado moeten krijgen. Omgedraaide wereld bij Carclean!!!:D :party:
 
:party: Van Harte Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan:party:

Super aanbieding, heb meteen de Wolfgang besteld:D

Greetz Pascal
 
:party: Van harte gefeliciteerd! :party:

Ben supertevreden over alle spullen die ik van jullie heb.
En ben nu meteen voor de DAP-900 gegaan.
 
Proficiat :party: :party: :party:

Mooie actie idd.....kan al niet wachten tot 5 jaar (50%korting) en het 10 jaar feest (100% korting):D :D

Alleen jammer dat ik bij de laatste DAP clinic al met 5 tassen aan spullen en de Dap900 naar huis ging:schaam