• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat 3 jaar en dat vieren we!

Had ik net mezelf weer een beetje in de hand komt er weer een actie :confused:

Uiteraard gefeliciteerd and keep up the good work :ja

grt
 
3 Jaar en dan zo'n hechte klantenkring? Jullie moeten ergens iets goed doen..... :-b
Gefeliciteerd! Nog een veelvoud aan jaren erbij!
 
3 jaar alweer? Wat gaat het toch hard, van een klein pandje uitgegroeid tot Nederlands #1 op car detailing gebied. kBen er trots op dat ik er zowat vanaf het begin bij ben geweest.

Van harte gefeliciteerd allen!

:party:
 
Van harte!!

Na al een tijdje hier op het forum rond te dwalen en hier en daar een vraag te stellen heb ik mijn 1ste bestelling gedaan.
Ik had al producten uit een plaatselijke winkel:
- Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml
- Meguiars Super Thick Microfiber Wash Mitt
- Meguiars Water Magnet Microfiber Drying Towel (komt niet toe om m'n caddy rond te komen.

En heb nu de volgende bestelling gedaan:

- Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml
- Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473
- Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm
- Monello - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
- Poorboys World - Bio - Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml
- Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236

Volgens de reacties van iedereen zie ik geen problemen met de levering $$)
 
Van harte gefeli, Carclean Team!
In 3 jaar exploderen, dit was geen groeien meer, is een geweldige prestatie.

Wat betreft de aanbiedingen:
Als je de 900 set + steunplaat los koopt is goedkoper dan het 900 bundel.............. ;)
 
Hé hartelijk gefeliciteerd!:)

Maar wat ga ik nu bestellen...de Natty's of de Collinite. Of toch de toch het panel potje van de Super Natural.:roll
 
Gefeliciteerd:party:

Ik val met me neus in de botor..... ben net lid en bespaar enorm op een DAP900 :D
Nu op naar de waxen, sealants en nog veel meer :grinning:
 
Gefeliciteerd! Tevens gelijk maar een bestelling gedaan. Mooi om de Collinite eens te proberen voor de wintermaanden
 
Mooie actie en CC gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan! Dat er nog maar vele jaren bij mogen komen.

Meteen de Wolfgang DGPS en de natty's (jammer dat niet de red of de blue in de aanbieding stond, heb zelf namelijk een donkere auto) maar meebesteld met me bestelling:cool:
 
Vandaag mijn vers aangekochte Honda Fireblade gepolijst met Monello's kom ik erachter dat de enige wax die ik nog heb een fles turtle is. Bedenk me direct dat ik van de week een mailtje van jullie heb gekregen. Ik na een uurtje leeswerk besloten wat te bestellen zie ik dat de actieperiode voorbij is :confused:

Mooi zuur dus. :sob:
 
Ja daar is niet zoveel aan te doen. Ik haalde de actieperiode uit het forum en niet uit de e-mail. Mijn Dap900 heb ik ook een kleine maand terug besteld. Jammer dat hij in de aanbieding was, maar zo kan je het met alles zeggen. Er is altijd wel weer iets goedkoper wanneer je iets gekocht hebt. Ik maak me er niet meer druk om... volgende keer beter denk ik dan maar. Carclean valt natuurlijk niks aan te rekenen. We mogen blij wezen dat er af en toe gave acties zijn. De enige tip die ik je kan geven is veel op het forum rondstruinen...