• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat vandaag 1 jaar!

Mila zei:
Mooie aanbiedingen ook. Jammergenoeg heb ik net een bestelling gedaan afgelopen week. Al moet ik zeggen dat het toch wel pijn doet om vandaag de g220 in de aanbieding te zien aan 195,- euro, terwijl ik daar exact een maand geleden nog 249,- voor betaald heb...:(

Gr. Mila

Ha Mila,

Met aanbiedingen kan het inderdaad altijd zo zijn dat anderen meer hebben betaald. Gelukkig heb jij van ons wel wat pads erbij kado gekregen. :ja Ik kan je verzekeren dat bij zo'n scherpe aanbieding geen extra's meer bij geleverd kunnen worden. Dus misschien verzacht dat wat de pijn? :weetniet

Het was voor ons een eenmalige stunt om ons 1 jarig bestaan te vieren. :party:

De volgende keer heb je misschien wel een aanbieding te pakken!

Groeten,

Tim
 
Ook van mij gefeliciteerd!

Top service, top medewerkers, top producten, top forum... ik ken geen winkel dat zo uitblinkt als Carclean.com, toekomst verzekerd!
Wat ik ook leuk vind is dat ik minder verzendingskosten moet betalen als ik via Carclean bestel dan als ik dezelfde producten in België zou bestellen terwijl de leveringstijd van Carclean dan nog eens korter is :). Echt knap dat ze dit kunnen aanbieden!
 
Ik ben (zoals gewoonlijk) weer is fantastisch te laat met dit soort felicitaties en bijbehorende aanbiedingen, maar mannen grote klasse wat jullie hier zo ff op poten hebben gezet en natuurlijk ook top van A3 en Dennis voor de extra inzet.
Ga zo door en hou deze strategie vast, tis jullie gegund!!

Overigens over scherpe aanbiedingen gesproken, je ziet het bijna niet staan en hij valt ook niet op, maar zie hier een dikke vette aanbieding van 50% korting op het Solo system van Meg's 8-())
 
Tim zei:
Ha Mila,

Met aanbiedingen kan het inderdaad altijd zo zijn dat anderen meer hebben betaald. Gelukkig heb jij van ons wel wat pads erbij kado gekregen. :ja Ik kan je verzekeren dat bij zo'n scherpe aanbieding geen extra's meer bij geleverd kunnen worden. Dus misschien verzacht dat wat de pijn? :weetniet

Het was voor ons een eenmalige stunt om ons 1 jarig bestaan te vieren. :party:

De volgende keer heb je misschien wel een aanbieding te pakken!

Groeten,

Tim

Tnx voor je reactie. No problem, ik ben wel zo sportief om dit te begrijpen. Ik ben en blijf tevreden over jullie. Sowieso overtroffen jullie al mijn verwachting!
 
helemaal mee eens mila, boel meguiars spul kan ik hier om de hoek kopen maar doe het toch maar niet

vandaag ook weer prima service :)^
 
Gefeliciteerd met jullie eerste jaar en ga zo door! De keren dat ik bij jullie besteld heb zag ik prima service, snelle verzending die bovendien goed was verpakt.

Ik ben dan ook zeer tevreden en dit forum maakt het helemaal af! Informatief, snel groeiend en met de nodige kennis.
 
van harte met jullie éénjarig bestaan.
ik ben inmiddels één maal bij jullie langs geweest,en een aantal bestellingen gedaan.
ik ben overal super tevreden over.
ga zo door.:cool:



groet Romano
 
Van harte met jullie eenjarig bestaan. :party:
Ik ben al een paar keer langs geweest en telkens valt mij weer de klantvriendelijkheid en de service op. :cool:

Keep up the good work. :)^
 
Liever wat laat dan helemaal nooit...
Hierbij alsnog van harte gefeliciteerd met een geslaagd 1e jaar! :)^