• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat vandaag 1 jaar!

Ook ik wil jullie van harte feliciteren met deze mijlpaal!!
Topservice en een enthousiast team, wat wil je nog meer als klant, ga vooral zo door. :party:

Gr. Thera
 
Hartelijk gefeliciteerd.
Ondanks dat jullie pas een jaar bestaan, wordt alles afgehandeld met een zakelijkheid en een ervaring van tientallen jaren.
Ook de uitgebreidheid van het arsortiment is in mijn ogen ongekend!!!!!!!
Top :)^
 
Proficiat met jullie 1 jarig bestaan!! :party:
En dat er nog vele jaren mogen volgen, maar dat zal wel lukken...




meuh
 
Proficiat mannen!

Ik heb het vermoeden dat Carclean.com nog eens groter gaat worden dan vele denken.
Jullie marketingstrategie en servicegerichtheid gaat jullie nog heel ver brengen!

Ga zo door! En heel belangrijk: geniet zelf ook tussen het harde werken door!!!
 
Zo dan! Bert net telefonisch gefeliciteerd, maar uiteraard ook aan Tim en de rest van de harde werkers... VAN HARTE!

Tim, bij deze ook mijn pre-order voor de Carclean poetsmachine! Hé dat rijmt! :-b
 
Van harte gefeliciteerd! :party:
En vooral doorgaan zo :)^

Ik ben benieuwd wat het komende jaar jullie (en ons) allemaal gaat brengen; eigen poetsmachine, eigen stand en nieuw pand (na tweede jaar) beloven in ieder geval meer bekendheid en omzet.

Overigens voor degene die het gemist heeft, 27 september vieren we deze mijlpaal met een etentje. Zie voor verdere details de link in mijn signature hieronder.
 
Van harte :party:
Deze week mijn eerste bestelling binnen en niets dan lof, netjes verpakt en leuk dat er wat extra's bij zit :)^
Keep up the good work!
Enige nadeel is dat er vandaag wel weer hele fraaie aanbiedingen zijn, daar gaan mijn budget plannen :D
 
Bedankt voor alle leuke en positieve reacties!

We gaan een pre-order aanmaken voor de D/A machine, wanneer weten we nog niet, maar hij komt er zeker aan.

De eerste 100 bestellers krijgen er in ieder geval een leuk pakket er gratis bij!

Groeten,

Tim
 
Van harte gefeliciteerd, heel veel succes voor de toekomst en op naar de volgende mijlpaal.

Gr. Bas
 
gefeliciteerd, kan het niet anders dan de complimenten uit de vorige posts
alleen jammer dat ik net besteld heb

oh toch nog 1 min puntje, jullie hebben teveel keuze en teveel leuke dingen (maar of dat een min punt is...)
maar goed dat jullie niet hier in de buurt zitten want dan zie ik teveel leuke dingen en das niet zo goed voor de bankrekening :D
 
Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan! Ik trakteer jullie vanavond meteen op een flinke bestelling :grinning:

Ga zo door :)^
 
Hartelijk gefeliciteerd!
Hoewel ik het eerste jaar nog maar één bestelling heb gedaan bij Carclean, was het zeker een prima ervaring.
Met de komst van de 'betere' merken als Poorboys, DodoJuice en Collinite :)-b ) en dit forum (top!) zal het jullie zeker voor de wind gaan.
 
Van harte gefeliciteerd jongens! Jullie zijn goed bezig. Ga zo door.

Mooie aanbiedingen ook. Jammergenoeg heb ik net een bestelling gedaan afgelopen week. Al moet ik zeggen dat het toch wel pijn doet om vandaag de g220 in de aanbieding te zien aan 195,- euro, terwijl ik daar exact een maand geleden nog 249,- voor betaald heb...:(

Gr. Mila
 
Van Harte Gefeliciteerd Carclean team ga zo door .... en ik wacht met smart op de carclean poetsmachine...


mvg,

Micha
 
n025.gif

Ik val vast in herhaling, maar ook namens mij van harte gefeliciteerd met deze eerste verjaardag !
n035.gif


Ik ga vast sparen voor de nieuwe machine.....