• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat 3 jaar en dat vieren we!

Van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan:party: , mogen er nog heel wat jaartjes bijkomen.

Heren ga zo door met jullie concept.

Nogmaals van Harte
 
Figaro75 zei:
Mooie actie idd.....kan al niet wachten tot 5 jaar (50%korting) en het 10 jaar feest (100% korting):D :D
Jullie zien het verkeerd ;)
Nu is er 1/3e korting, dus volgend jaar 1/4e en het jaar daarna 1/5e enzovoorts..
Ze zijn niet gek daar in Berkel ,^^

Had het al in het andere topic gezegd, maar van harte nog! En ja, ook van deze kant kon er geen weerstand worden geboden tegen een van de aanbiedingen, de panel pot SN2.0 in dit geval :)
 
Tim en crew,

3 jaar Carclean is een hele prestatie. In een periode die economisch niet altijd even rooskleurig was hebben jullie definitief een grote naam opgebouwd in Nederland maa rook zeker bij onze Belgische buren.

Gefeliciteerd met dit bereikte nieuwe hoogtepunt en nog vele nieuwe toegewenst.
 
Gefeliciteerd :party:

Staan zeker leuke dingen tussen.

Heb zelf nu natty's blue paste wax.!!
hoe meet deze DODO zich tov natty's

ps de mint merkin was toch gisteren ook in de aanbieding 8,49 v 7,49 :-"
 
Gefeliciteerd daarzo! :party:

Keep up the good work.

[kijkt vriendin aan of ie nog wat mag bestellen,....aaah toeoeoeoe, nu is het in de aanbieding....o:) ]
 
Van Harte Gefeliciteerd met het 3jarig bestaan:)^ kan ook niet anders met een bedrijf wat zulke goede service geeft!!

gelijk maar weer een bestelling gedaan :D had toch weer wat nodig en kan mooi weer wat nieuws voor mij uitproberen:party:

x-] proost en op naar de 10
 
Fijn,

Ik heb net ff uitgerekend.
Als ik de dap900 bestel en ik doe er alle artikels bij die ook bij het DAP500 V2 CCS starterspakket zitten, kom ik evenveel uit, maar dan heb ik wel de 900. :party:

Passen die 5,5" monello pads ook op de 900?
Of zijn ze te klein voor de 900?

Bedankt,
Fijne actie!
 
clioke zei:
Fijn,

Ik heb net ff uitgerekend.
Als ik de dap900 bestel en ik doe er alle artikels bij die ook bij het DAP500 V2 CCS starterspakket zitten, kom ik evenveel uit, maar dan heb ik wel de 900. :party:

Passen die 5,5" monello pads ook op de 900?
Of zijn ze te klein voor de 900?

Bedankt,
Fijne actie!

Dezelfde pads passen erop op. Dus de 6.5 inch en 5.5 inch.
 
McShine zei:
Gefeliciteerd! Eigenlijk zouden jullie een kado moeten krijgen. Omgedraaide wereld bij Carclean!!!:D :party:


Leuk hè, net Sinterklaas ]d~^ ! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Het is leuk om voor enthousiaste klanten je best te doen en een goede service te verlenen:heart_eyes:
 
Gefeliciteerd!!

Net een bestelling binnengehad maar ach.. tis feest dus ik ga snel ff shoppen! :party:
 
Ook hier vanuit het oosten de felicitaties gewenst en ga gewoon door dan komt er vanzelf een 0 achter de 3 te staan.