• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com draagtasjes!

Zo te lezen, is het tasje een succes! :ja

Transparant is een goede zet geweest! :party:

En ja de tasjes zijn gratis. Wil je bij je volgende bestelling een tasje, gewoon even in het commentaar erbij zetten. We hebben er voldoende.
 
Of het handig is? Op een beurs is het leuk maar als je thuis komt hebben sommige oorlog omdat ze weer zoveel gekocht hebben. :)_[]

Carclean en zeurende moeders/vrouwen/vriendinnen (in willekeurige volgorde) het blijft water en vuur

Zonder gekheid, de tasjes zien er super uit!
 
Marketing technisch inderdaad erg slimme tasjes, en mooi!

Wat voor producten zitten er trouwens in die knijpflessen? Lijkt poorboys, maar de dopjes ken ik helemaal niet...
 
Mooie tasjes. Zijn ze ook waterdicht? Kunnen ze bij thuiskomst nog gebruik worden bij het wassen met het doorzichtige twee-tasjessysteem.;)
 
Wat heeft iedereen toch problemen met de al dan niet goedkeuring van vrouwlief? Mijn vrouw :heart_eyes: klaagt niet, het is tenslotte m'n eigen geld. Zij heeft een zwak voor kleding, tassen en schoenen (zoals wel meer vrouwen), dus ik heb sowieso een mooi weerwoord.
 
DKBM zei:
Wat heeft iedereen toch problemen met de al dan niet goedkeuring van vrouwlief? Mijn vrouw :heart_eyes: klaagt niet, het is tenslotte m'n eigen geld. Zij heeft een zwak voor kleding, tassen en schoenen (zoals wel meer vrouwen), dus ik heb sowieso een mooi weerwoord.

Aangezien ik ook nogal veel geld uit geef aan (merk)kleding kan ik dit al niet als excuus gebruiken! Tasjes kopen doe ik inderdaad wat minder de laatste tijd. :D
Één voordeel; Ik woon nog lekker thuis en bepaal helemaal zelf wat ik met mijn geld doe! :)