• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com heeft een nieuw bedrijfspand gekocht!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Carclean.com heeft een nieuw bedrijfspand gekocht!

pand1.jpg

Drie weken geleden hebben we de handtekening gezet onder het contract voor de aanschaf van ons nieuwe bedrijfspand! In korte tijd zijn we dusdanig gegroeid dat we écht niet meer in ons jasje gaan passen! :)_[]

Het nieuwe pand is gelegen op bedrijventerrein Oudeland in Berkel en Rodenrijs. De bouw start begin 2009 en is naar verwachting in het 4e kwartaal 2009 gereed. Het pand is bevat zowel kantoor- (220 m2) als bedrijfsruimte (390m2). ,^^

Het ontwerp van ons pand is bijzonder. Hoewel we onderdeel zijn van een verzamelgebouw, springen we er zeker uit! De kantoorlaag steekt namelijk zwevend uit en is puntvormig. Een échte eyecatcher dus! Onder de kantoorlaag is een grote glazen pui gesitueerd, dit wordt tevens de entree voor onze showroom annex afhaallocatie. Zoals het er nu uit ziet zal ons pand 3 laaddeuren krijgen (1 t/m 3 op de impressietekening), maar wellicht laten we 1 laaddeur vervallen.

Vanaf onze huidige locatie is het 3 kilometer verderop, we zitten dus nog steeds uitermate centraal tussen de A12, A13 en A20 in. Het bedrijfspand ligt direct aan de nieuwe N471.

Op het terrein zelf is genoeg ruimte voor het houden van meetings en het geven van workshops. Ook zullen we een detailingruimte maken waar er binnen gewerkt kan worden aan auto's (inclusief poetsbrug!). :)^

Verder is er nog een aantal plannen, maar daar komen we later op terug. :ja

Dus in 2009 is er voor ons een heleboel te doen. Als de bouw van het pand begonnen is zullen we met regelmaat foto's plaatsen!


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er goed uit Tim, gefeliciteerd.
Volgens mij zit je daar ook nog op een goede zichtlocatie.
 
Gefeliciteerd, toevallig ff wifi'en langs de weg.

Heb je ook dan een winkel erbij.....?

Ziet er wel erg strak/mooi uit.....:cool:
 
Mooi Pand, je had er eigenlijk je R8 voor de deur moeten in shoppen dat is toch beetje het gezicht van Carclean:)
 
Van harte gefeliciteerd met de volgende stap in de ontwikkeling van iets moois.

Ik kan me voorstellen dat het begin van iets nieuws altijd spannend is; lukt het wel, lukt het niet ?
Als je dan al binnen een jaar uit je pand groeit dan is dat de bevestiging dat je goed bezig bent.:)^

Nogmaals van harte gefeliciteerd, en ik weet zeker dat er niemand is die het jullie misgunt
 
Wow!

Mooi pandje hoor :party:

Dan is het pas echt een bezoekje waard, alleen moet ik nog wel ietsjes verder rijden:roll
Maar mmh, de A12, daar ben ik dit jaar al ietsjes veel te vaak op geweest :schaam

(En ook is er hoop ik een uitgebreidere koffiehoek aanwezig, aangezien ik geen koffie drink)

Ow en een rondleiding mag ook niet misstaan natuurlijk :D
 
Proficiat met de nieuwe aankoop..

Dat wil toch al wat zeggen over de groei van het bedrijf..:ja
 
8-()) Zo dat is zeker niet verkeerd zeg! goed bezig!! zeker een mooi pand!!!

je kan van de eventueel te vervallen roldeur ook een indoor-drive-through-roll-over wasstraat neerzetten zodat klanten die met een vieze auto komen in ieder geval weer met een schone auto verder kunnen... :roll

fusionX.jpg


:grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
 
ziet er goed uit, binnen een plaats voor auto's is niet verkeerd
is het nu ook de bedoeling dat het meer een winkel word?
ja is het nu ook, maar bedoel vaste openingstijden?
 
Congrats!!!
Ziet er geweldig uit!
Nog vele jaren... met veel succes en vooral in goede gezondheid!
Proost!

-Hybrid
 
Gefeliciteerd met de aankoop van het nieuwe pand! Ik kom zeker een keer langs als ik tegen die tijd m'n rbw heb!
 
davejanssen zei:
je kan van de eventueel te vervallen roldeur ook een indoor-drive-through-roll-over wasstraat neerzetten zodat klanten die met een vieze auto komen in ieder geval weer met een schone auto verder kunnen... :roll

:grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

Ik zal het overwegen, op 1 voorwaarde, dat jij minstens 1 keer per week langskomt om je eigen auto er doorheen te halen. :star