• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean, winkel van het jaar 2008?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi Allen,

Het zal jullie allemaal niet ontgaan zijn dat het team van Carclean het afgelopen jaar hard aan de weg heeft getimmert.
Zo werden ze o.a. importeur van Dodo Juice en Poorboys World. De plannen voor een nieuw bedrijfspand werden gemaakt en de bouw begint (zoals ik had begrepen) volgend jaar. Sinds dit jaar ook het Carclean forum erbij waar detailers hun resultaten kunnen laten zien en met elkaar kunnen discusieren over de diverse producten.

Tim en team staan altijd klaar met een vakkkundig advies. Zijn kritisch en geloven in de producten die ze verkopen.
Een klacht, suggestie of opmerking wordt altijd serieues genomen!

Op afspraak kun je langs komen op de zaak. Waar de koffie altijd klaar staat. Men je weer voorziet van deskundig advies en bovenal eerlijk is in wat je wel en wat je niet nodig hebt.

Is er iets niet op voorraad of niet in het het assortiment? Dan wordt er met alle macht aan gewerkt om het toch geleverd te krijgen!

Zojuist werd ik nog persoonlijk gebeld door Tim, welke producten ik wou bij de Dap bestelling. Deze persoonlijke benadering geeft mij een gevoel van betrokken zijn bij de wensen van de klant!

Dit stukje moet vooral niet gezien worden als reclame, want dat heeft Carclean simpelweg ook niet nodig!
Het is slechts mijn persoonlijke ervaring met Carclean.

Tim en team, ik wens jullie alle succes met jullie fantastische bedrijf en hoop dat jullie een voorspoedig 2009 gaan krijgen en jullie dit geweldige concept gaan door zetten in de jaren die nog komen!

Groeten,
Marc
 
Dat heb je mooi verwoord..!

Ik heb nooit anders als geweldige service gehad en deel je mening volledig..Heb dan ook geen enkele twijfel dat 2009 nog beter zal worden voor Carclean.com..

Ik weet waar ik klant blijf..:)^ Ik vertel trouwens ook iedereen waar ik klant ben (met plezier en overtuiging) ,maar dat zal iedereen hier wel doen.
 
Ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluiten ! :)^

Als alle winkels zo waren als Carclean, dan konden de consumentenbonden, Kassa's, Radars etc. van deze wereld hun deuren wel sluiten !

Ga zo door !!!
 
Snitser zei:
Tim en team, ik wens jullie alle succes met jullie fantastische bedrijf en hoop dat jullie een voorspoedig 2009 gaan krijgen en jullie dit geweldige concept gaan door zetten in de jaren die nog komen!

Daar sluit ik me bij aan! :)^
 
tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen, anders dan heel hard 'ja, mee eens' knikken. :ja :cool:
Daar kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen
 
Inderdaad een geweldig bedrijf met fantastische service. Waar je niet als nummer maar als klant behandeld wordt.
Snelle levering en een uitstekende prijs- kwaliteit verhouding.
Een heel goed voorbeeld voor veel bedrijven die niet weten wat klantvriendelijkheid is (of zoals bij de concurrent in Almelo waar het woord hulpverlening niet in hun woordenboek voor komt en waardoor ik al 1,5 jaar behoorlijk lichamelijke problemen door heb....maar dat even terzijde).
De stap naar Carclean viel daardoor niet mee maar dankzij Carclean en het goede, spontane en niet opdringerige advies van Tim en zijn medewerkers (en uiteraard hier van de mensen op het forum) kreeg ik weer vertrouwen in de bedrijven! En als zo'n relatief jong bedrijf zoiets in zo'n korte tijd op kan bouwen als dat ze nu hebben gered dan vind ik dat echt SUPER KLASSE!
Ik hoop deze mensen dan ook nog eens in het echt te kunnen ontmoeten!
Tim en medewerkers het is echt GEWELDIG! GA ZO DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!! :)^ :)^
 
Net de DAP500 en nog een aanvullende bestelling (0m 19.00 uur besteld ) opgehaald en voor het eerst kennis gemaakt.

Top service ga zo door.
 
Het lijkt wel of Carclean een beetje naar ons Gerritse ijzerwaren concept heeft gekeken :-b

1, ... Snel
2, ... Alles is mogelijk
3, ... Afspraak = afspraak

:!

Zo hoort het, je bent echt een klant en geen nummer. Er zijn tig bedrijven die eens een weekje bij Carclean op stage moeten om te zien hoe het wel moet.

Niets anders dan lof voor het CC team. :)^
 
nicknameless zei:
Er zijn tig bedrijven die eens een weekje bij Carclean op stage moeten om te zien hoe het wel moet.

Ben het met je eens, maar graag niet teveel bedrijven. Dan komen ze niet meer toe aan hun core business: detailers voorzien in hun behoefte met de geroemde serice :D
 
Ben het hier volledig mee eens. De persoonlijke benadering, de service, en de oprechtheid van de medewerkers is echt uitzonderlijk.
Ik ga er van uit dat er hier weer een zeer succesvol bedrijf op de kaart wordt gezet! (voorzover dat nog niet is gebeurd)

Ga vooral zo door!
 
carclean voelt als een dorp, gemoedelijk,behulpzaam en vriendelijk naar iedereen toe!
proud to be a boerke!
 
Is het wel een groot dorp rofl mensen komen vanuit alle windstreken.

Nergens zo'n service en leversnelheid gezien, maar van de andere kant is dit eigenlijk wel hoe het hoort.
Ook de betaling via Ideal doet zijn naam eer aan.