• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Centoquarantasette stelt zich voor

Centoquarantasette

Detailing addict
6 jul 2008
900
65
De Ronde Venen
Hallo allemaal autogekke poetsers hier op het forum. Ik ben Jan Westerwout een relatieve nieuwkomer in detailingland (ben actief sinds augustus september 2007 toen ik begon met een fles velgenreiniger van Meguiars.)
Inmiddels ben ik aardig aan mijn verzameling auto detailing producten en heb ik mijn auto en een paar andere wagens inmiddels een poetsbeurt gegeven. Het is dan ook meer dan logisch dat ik uiteindelijk ook op dit forum terecht ben gekomen. Carclean is mijn "hofleverancier" sinds begin begin 2008.

Ik ben 43 jaar woon in Mijdrecht en ben getrouwd. Buiten m´n auto (Alfa 147 2.0 T. Spark van nov. 2007) vol ik de formule 1 en houd ik me bezig met fotografie en computers.

Ik werk op een verkoop binnendienst afdeling bij een import-exportbedrijf voor keramiek en decoratieartikelen op de export afdeling.
 
Laatst bewerkt door een moderator: