• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Centrale as van DAP losgekomen.

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Volgens mij ben ik de eerste maar mijn DAP is overleden. De bout waar je de backing plate opdraait is finaal afgebroken van de DAP. Het boutje waar je de bijgeleverde sleutel op zet om hem vast of los te draaien zat nog aan de backing plate en je ziet duidelijk waar hij binnenin is afgebroken.

Gevolg: auto niet af kunnen maken + een butsje/dutje/krasje in de lak....

Gelukkig nog binnen de garantietermijn dus zal hem maandag na contact met CC HQ maar even op de post doen!
 
Bril is nooit overdreven, en een gele geeft nog beter constrast ook.
Maar ik zie nergens dat de TS het over rondvliegende losse delen heeft.
De backingplate heeft een opstaande bout / draadeind.
Die gaat in de DAP in een draadbus als verlengde van de eindaandrijving.
Daar kan iets afknappen, in dit geval juist die draadbus die op de backingplate / het draadeind is blijven zitten.

2e wet van Murphey of zoiets :-"

Hans
 
Dat is flink balen, zoiets verwacht je natuurlijk niet. 8-())

Hopelijk kun je de schade aan de auto nog naar tevredenheid wegwerken.
 
Je bent hier niet de eerste in, we hebben het twee keer eerder gezien. Het borgringetje is losgekomen, waardoor dat asje eruit kan. Heel vervelend.

Mail ons even en we lossen het op! :ja
 
Dat is Klote mark..:ja,

--Off Topic--
Mij valt het al meerdere keren op dat als er iets met een product van CC mis is, er eerst hier een post wordt aangemaakt voordat men contact opneemt met CC.
Wat kan hier de oorzaak van zijn ??? daar ben ik eigenlijk best wel nieuwsgierig naar.....
 
Inderdaad geen reden :) Puur en alleen om wat info te delen en om even het 'verhaal' kwijt te kunnen. CC is uiteraard op zondag dicht. Ik wil niet 'bashen' op de DAP (want vindt het nog steeds een superapparaat) en al helemaal niet op CC, zeker niet omdat de eigenaar hier gewoon nog om half elf 's avonds rond hangt ;)
 
Lexusfreak zei:
--Off Topic--
Mij valt het al meerdere keren op dat als er iets met een product van CC mis is, er eerst hier een post wordt aangemaakt voordat men contact opneemt met CC.
Wat kan hier de oorzaak van zijn ??? daar ben ik eigenlijk best wel nieuwsgierig naar.....

Dat is ook iets wat mij opvalt, lijkt mij logischer om eerst contact op te nemen met de verkopende partij, maar goed. :-"
CC is inderdaad discht als "winkel" zijnde, maar met dit soort zaken zul je waarschijnlijk wel antwoord van ons krijgen, we zijn vaak genoeg ook buiten de normale openingstijden aan het werk. PM via het forum is natuurlijk ook zo verstuurd. ;)