enkele weken geleden alweer.
Ik had Bartr123 gevraagd of hij met zijn extractor een keer de zitting van deze auto wilde schoonmaken, was namelijk een pak yoki overheen gevallen.
hij vroeg of hij de dap ook mee moest brengen, was eigenlijk nog niet de bedoeling een Full detail te doen maar daar kan je geen nee tegen zeggen.
auto was pas om 13 uur terug van het werk
dus vlug ingefoamd met SSF
daarna gewassen met SS&S
2 man sterk gekleid
toen is bart met de bekleding aan de gang gegaan
en heb ik de dap en padwasher mogen proberen.
eerst SSR2,5 met oranje
daarna SSR1 met wit
vanwege het late uur Black Hole overgeslagen
en meteen met 2en Natty's blue gezet.
Bart heeft nog even QD+ geshowd welke ik nog niet zo lang geleden aangeschaft had.
Bart is toen naar huis gegaan.
na het avond eten heb ik nog ff de wieldoppen gewassen en de trims ontvet en in de trimrestorer gezet.
na foto's
ons werk werd goed gekeurd door een toeschouwer, mede dankzij de lekkere Poorboys geurtjes
Nee, op deze foto's zijn de wieldoppen en de trims nog niet gedaan
foto's zijn gemaakt door Bart
Bart bedankt voor het schoonmaken van de bekleding en het mogen proberen van je Dap en padwasher.
Ik had Bartr123 gevraagd of hij met zijn extractor een keer de zitting van deze auto wilde schoonmaken, was namelijk een pak yoki overheen gevallen.
hij vroeg of hij de dap ook mee moest brengen, was eigenlijk nog niet de bedoeling een Full detail te doen maar daar kan je geen nee tegen zeggen.
auto was pas om 13 uur terug van het werk
dus vlug ingefoamd met SSF
daarna gewassen met SS&S
2 man sterk gekleid
toen is bart met de bekleding aan de gang gegaan
en heb ik de dap en padwasher mogen proberen.
eerst SSR2,5 met oranje
daarna SSR1 met wit
vanwege het late uur Black Hole overgeslagen
en meteen met 2en Natty's blue gezet.
Bart heeft nog even QD+ geshowd welke ik nog niet zo lang geleden aangeschaft had.
Bart is toen naar huis gegaan.
na het avond eten heb ik nog ff de wieldoppen gewassen en de trims ontvet en in de trimrestorer gezet.
na foto's
ons werk werd goed gekeurd door een toeschouwer, mede dankzij de lekkere Poorboys geurtjes
Nee, op deze foto's zijn de wieldoppen en de trims nog niet gedaan
foto's zijn gemaakt door Bart
Bart bedankt voor het schoonmaken van de bekleding en het mogen proberen van je Dap en padwasher.