• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chevrolet Kalos + eerste DAP ervaring

alteaniels

Detailing chief
25 dec 2008
1.346
85
enkele weken geleden alweer.

Ik had Bartr123 gevraagd of hij met zijn extractor een keer de zitting van deze auto wilde schoonmaken, was namelijk een pak yoki overheen gevallen.
hij vroeg of hij de dap ook mee moest brengen, was eigenlijk nog niet de bedoeling een Full detail te doen maar daar kan je geen nee tegen zeggen.

auto was pas om 13 uur terug van het werk
dus vlug ingefoamd met SSF
daarna gewassen met SS&S
2 man sterk gekleid

toen is bart met de bekleding aan de gang gegaan
en heb ik de dap en padwasher mogen proberen.

eerst SSR2,5 met oranje
daarna SSR1 met wit

vanwege het late uur Black Hole overgeslagen
en meteen met 2en Natty's blue gezet.

Bart heeft nog even QD+ geshowd welke ik nog niet zo lang geleden aangeschaft had.
Bart is toen naar huis gegaan.

na het avond eten heb ik nog ff de wieldoppen gewassen en de trims ontvet en in de trimrestorer gezet.

na foto's

automarina.webp

automarina2.webp

automarina5.webp

automarina6.webp

ons werk werd goed gekeurd door een toeschouwer, mede dankzij de lekkere Poorboys geurtjes:lol

automarina3.webp

automarina4.webp

Nee, op deze foto's zijn de wieldoppen en de trims nog niet gedaan
foto's zijn gemaakt door Bart

Bart bedankt voor het schoonmaken van de bekleding en het mogen proberen van je Dap en padwasher.

Netjes hoor! Snap alleen niet zo goed dat er wieldoppen zijn met zulke open gaten, dan zie je nog de stalen velg??

Ik snap dat ook niet. Bij mijn auto, alhowel in iets mindere mate, ook het geval. Laat dan gewoon stalen velgen maken in de vorm van de dop, zoals wordt gedaan bij de Opel Astra/Zafira en de Tyota Prius.

Overigens Niels en Bart, keurig werk. Nog foto's van het interieur?

geen foto's van het interieur iig geen voorfoto's, nafoto kan ik dadelijk als ze van haar werk komt wel maken.

hoe het er uitgezien heeft, als opgedroogde yoki ingetrokken in een stoffen bekleding.

waarschijnlijk was er door alle technische snufjes id auto geen geld meer over om grotere wieldoppen te ontwerpen:lol