• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chroom kleurige strips VW Passat Highline

IHC966

Detailing trainee
22 nov 2011
37
37
Heb een lichte waas zitten op de strips rondom de ruiten van een VW Passat Highline. Heeft iemand een tip om dit weg te krijgen en waar kub je deze strips mee onderhouden zodat ze mooi blijven.

Ikzelf gebruik voor dit soort strips e.d. Poorboys Professional Polish (de eerste versie, dus zonder korrel).

Dap met spotbuff kán maar met de hand is net zo snel als ze tenminste nog een beetje in goede staat zijn. Het chroom is geplastificeerd ofzo, daarom help een chrome/metalpolish niet zo geweldig.

De lijsten op waarover het hier gaat , zijn geanodiseerd ;)

Overigens toegepast op alle lijsten in de VAG groep , almede de spiegels zoals te vinden op S-line En R uitvoeringen.
Correct me if im wrong.

De dakrails zijn zeker geanodiseerd, het chroom rondom de ruiten kan ik niet bevestigen.
Heb trouwens ook last van een lichte waas op de dakrails van mijn Golf Variant, tot nu toe nog niet helemaal weggekregen....