Vandaag weer een klant erbij.
Na telefoontje en mailtjes is werkcollega Kris met zijn C-crosser langsgekomen.
De kleur is zwart perlé.
Kris was vol aandacht om iets bij te leren om zijn zwart "wagentje" in de toekomst beter te onderhouden...
Na de auto gewassen te hebben(met Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo)en de velgen(wieldeksels)met APC bewerkt te hebben zijn we rond de wagen gewandeld en vastgesteld dat er hier en daar wel wat gebruikssporen waren.
Redelijk wat swirls(sponsgevolgen...) en enkele kleine krasjes op zijkanten en achterbumper.
De kleur is natuurlijk ideaal om elke fout in de kijker te zetten.
Hier enkel probleempjes....
swirls
En enkele krasjes
Dan zijn we begonnen met een kleibeurt en er was weinig of geen vervuiling.
De wagen is ook maar een dikke drie maand oud.....
Na het kleiwerk hebben we het polijstwerk gedaan.
Gestart met SSR1 op witte pad gaf niet het gewenste resultaat en was iets te zacht.
Dan maar overgeschakeld op SSR2 op licht groen en dit was een veel beter resultaat.
De krassen heb ik met heavy green en SSR3 behandeld en hier mee zijn de krassen voor 99% verdwenen.
Wegens de warme zon die zich liet zien was er wel veel poedervorming!
Dan heb ik met een rode pad Black hole aangebracht en als topcoat heb ik PB EXP Pure Sealant aangebracht met gele Kompressorpad.
Ik heb nog eens geprobeerd met Mothers Wax Reflections Advanced Top Coat of er nog iets meer in zat maar dit gaf geen beter resultaat.
Dan heb ik de wieldeksels met PB Wheelsealant een beschermlaagje gegeven en de banden behandeld met Mothers Wax Tire Shine
Voor de rest even met de gold class trimdetailer langs de kunststofdelen gegaan.
Hier nog enkele afterpics
en dan nog de klasiekers...
Alvast bedankt voor de leuke dag Kris....
En weer een tevreden klant
Na telefoontje en mailtjes is werkcollega Kris met zijn C-crosser langsgekomen.
De kleur is zwart perlé.
Kris was vol aandacht om iets bij te leren om zijn zwart "wagentje" in de toekomst beter te onderhouden...
Na de auto gewassen te hebben(met Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo)en de velgen(wieldeksels)met APC bewerkt te hebben zijn we rond de wagen gewandeld en vastgesteld dat er hier en daar wel wat gebruikssporen waren.
Redelijk wat swirls(sponsgevolgen...) en enkele kleine krasjes op zijkanten en achterbumper.
De kleur is natuurlijk ideaal om elke fout in de kijker te zetten.
Hier enkel probleempjes....
swirls
En enkele krasjes
Dan zijn we begonnen met een kleibeurt en er was weinig of geen vervuiling.
De wagen is ook maar een dikke drie maand oud.....
Na het kleiwerk hebben we het polijstwerk gedaan.
Gestart met SSR1 op witte pad gaf niet het gewenste resultaat en was iets te zacht.
Dan maar overgeschakeld op SSR2 op licht groen en dit was een veel beter resultaat.
De krassen heb ik met heavy green en SSR3 behandeld en hier mee zijn de krassen voor 99% verdwenen.
Wegens de warme zon die zich liet zien was er wel veel poedervorming!
Dan heb ik met een rode pad Black hole aangebracht en als topcoat heb ik PB EXP Pure Sealant aangebracht met gele Kompressorpad.
Ik heb nog eens geprobeerd met Mothers Wax Reflections Advanced Top Coat of er nog iets meer in zat maar dit gaf geen beter resultaat.
Dan heb ik de wieldeksels met PB Wheelsealant een beschermlaagje gegeven en de banden behandeld met Mothers Wax Tire Shine
Voor de rest even met de gold class trimdetailer langs de kunststofdelen gegaan.
Hier nog enkele afterpics
en dan nog de klasiekers...
Alvast bedankt voor de leuke dag Kris....
En weer een tevreden klant