• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroën DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique

Er zit een bruin lederen interieur in, wat mooi past bij de buitenkant.
Het interieur heeft wat aandacht nodig, maar daar ben ik mee bezig. Er zitten al wat uurtjes in, en daar gaan er nog flink wat bij komen.

Zodra ik daar wat verder mee ben komt hier zeker een update, dus even in de gaten houden ;)
Hopelijk ben ik er in de loop van de zomer mee klaar.

Daar is die dan, de laaste tijd het interieur eens onderhanden genomen.

Al het tapijt schoon gemaakt, met APC.
De volledige hemel schoon gemaakt, met Megs Carpet Cleaner
Al het RVS, chroomwerk en aluminium in het interieur gepolijst, eerst klei, daarna Megs All Metal polish.
Het lederen interieur + deurpanelen schoongemaakt en voorzien van een leer behandeling om het soepeler te maken.
Het leer eerst 2x met APC schoon gemaakt, daarna met Gliptone Leather Cleaner en vervolgens Gliptone Conditioner.
Dashboard schoongemaakt, PB Natrual look.

Bijrijders stoel zoals die was voordat ik begonnen was, zie ook vlekken in het tapijt.

IMG_5698.webp

Vloermatten eruit gehaald, die zagen er helemaal niet uit.

IMG_6296.webp

Stukken beter, de zwarte plekjes die je nu nog ziet zijn gaatjes/beschadigingen.

IMG_6311.webp

IMG_6313.webp

Pedalenset na het schoonmaken van al het tapijt.

IMG_6331.webp

De pedalenset dus nu ook af kunnen maken zoals die hoort te zijn bij een Pallas.

IMG_6338.webp

Mooi overzicht van, weer glimmende dorpelplaten, behandeld leer en een fris tapijt.

IMG_6345.webp

De achterbank is netjes geworden, voelt ook stukken zachter aan.

IMG_6346.webp

De voorstoel weer een stuk minder zwart dan op de eerdere foto. Helaas niet meer zo zacht en soepel als de achterbank.

IMG_6351.webp

Weer bling 8-)

IMG_6353.webp

En een frisse hemel.

IMG_6365.webp

Ziet er netjes uit!!!! heb je de matten alleen met apc ingesprayt en toen schoongeveegd of ook met een extractor behandeld?

Mooi resultaat! Die van jou ziet er echt fantastisch uit.
Als je er al eens een ziet rijden zie je overal roest met vaak een kunstenaar achter het stuur :)
Om hem dan in deze staat te krijgen: petje af.

Het is wel een ongelooflijk gecompliceerde auto, mooi om zo eens een keer in detail te zien.

Thanks!
Er zijn echt veel mooiere DSen dan deze hoor, maar je heb gelijk ik heb ze ook stukken minder gezien. Overigens rijden ze daar soms niet minder om, voor sommige is dat een bewuste keuze ;)

Ik probeer deze zo origineel mogelijk te houden, inmiddels zitten er weer een groot aantal details op die in het begin miste.

Ik heb nog wel meer foto's van details, maar ik weet niet of het de bedoeling is hier zoveel te posten ;)

Dit is toch gewoon genieten om door dit draadje te scrollen! Dik compliment!