• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroën DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique

Tja, aan een scheur in het leer kan je niet veel meer detailen :(

Ik kijk gewoon rustig rond of ik tegen een vervanger aan loop voor die armsteun.
Verder ook nog met de bestuurderstoel bezig, maar daar ben ik nog niet helemaal uit wat ik daarmee ga doen.

Ik dacht dat de DS wel weer een detail beurt kon gebruiken na een jaar. Maar na het wassen bleek dat wel mee te vallen. De wax doet nog prima zijn werk. Alleen even snel PB QD+ er over heen.
Alleen even de bumpers wat extra aandacht gegeven. Hierin zaten wat vlekken die er nu met wat polijstmiddel aardig zijn uit gekomen.
Door het interieur even de stofzuiger gehaald. Het leer had ik een paar weken terug al behandeld.
Met weinig moeite kwam er zo toch weer een glimmende auto onder een laag stof vandaan.

IMG_2959.webp

IMG_2977.webp

IMG_2993.webp

IMG_3000.webp

Gelukkig is er geen gat in het dak gezaagd, dat maakt de lijn zoveel mooier.

IMG_3025.webp

Het leer heeft geen scheuren meer inmiddels, dus het interieur is zo wel aardig compleet.

IMG_3029.webp

Geweldige auto, ziet er heel mooi uit. Ik heb een aantal jaar terug een mogen meerijden met een DS, alleen hadden die het dak eraf gezaagd en er een soort cabrio van gemaakt. Was mooi, maar ik vind de lijn van het dak, zoals je zelf al zegt, ook heel erg mooi.